Welcome in my little... lipstick world.

Udostępnij ten post

Witam wszystkich, za namową wielu osób, postanowiłam ZNOWU, (tak wiem który to już raz )spróbować swoich sił w blogowaniu. Dzisiejszy post , tak na początek postanowiłam poświęcić mojej małej kolekcji szminek, która mam nadzieje w najbliższym czasie się powiększy . 







p2,Sheer Glam Lipstick, 051,Bright Future
p2,Pure Color Lipstick,042 ,Madison Square

Golden Rose,Velvet Matte , nr 07,02

Avon,Ultra Beauty,Eternal Flame ,Frisky Red

Wibo,Lovely,ColorWear,Long Lasting Lipstick,nr 03,05

Catrice, Ultimate Lip Color,260,It's a Matt World

Essence,brush my Lips,nr 12

Golden Rose, Classic waterproof lipliner, nr 305,306

A teraz swatche jak szminki prezentują się na ustach : 


Od góry : Avon,Eternal Flame,Avon Frisky red, Essence , Brush my lips, Golden Rose, 02,07, Lovely ColorWear 03,05,p2, Brigth Future,Madison Square)










1 komentarz :

  1. Mam tą szminkę z Essence jest cudowna:)
    Kuszą mnie te z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)