-49% ROSSMANN : szminki,błyszczyki i inne produkty do ust.

Udostępnij ten post








Witajcie kochani !
W tym tygodniu ostatnia w Rossmanie ostatni tydzień promocji, który sprawia że nasz portfel przechodzi na dietę i staje się znacznie szczuplejszy. Nasze ulubione błyszczyki, szminki lub produkty które stanowczo przewyższały nasz zakupowy budżet są o prawie połowę tańsze !
Skusiłam się i ja . Walczyłam ze sobą, Nie idź, po co ci kolejne 5 par szminek ..
Ale kobieca natura wzieła górę i wymaszerowałam z sklepu z pełną siatką,uśmiechem na twarzy i mniejszym portfelem.
Oto produkty na które się skusiłam :




1. Lovely, Color Gel Tint - Żelowy tint do ust nr 3



Produkt skusił mnie swoją formułą i kolorem. Tint ma wtapiać się w nasze usta i pozostawać na nich dłuuugi czas. Plusem też był kolor, żywy róż , który okazał się pomidorową czerwienią konsystencją przypominająca ketchup.  Jak widać nakłada się nierównomiernie i tak też schodzi. Po dłuższym bawieniu się nim odkryłam na niego sposób . Trzeba go dokładnie odcisnąć na chusteczkę, pomalować jeszcze raz, i jeszcze raz odcisnąć, wtedy wygląda to w miarę ładnie. Na razie nie polecam, może jeszcze mnie do siebie przekona, póki co staje się kandydatem na listę bubli.



Plusy : + ładny zapach, trochę chemiczny ale przypomina malinę.+ cena (przed promocją ) 9 zł / 6 ml+ kolor , nie jest brzydki więc nie mogę go zakwalifikować do minusów

Minusy:- Rozmazuje się, i pozostawia nieesteycznę plamy .- Kolor nie jest nawet w 5 % trwały, nie wytrzymał zjedzenia posiłku .- Po chwili zostaje tylko na środku ust, i efekt jest taki jakbyśmy sie malowały pod wpływem procentów.

_____________________________________________________

2. Lovely Extra Lasting. trwała matowa pomadka do ust nr 1




Kolejna pomadka , na którą się skusiłam stała się najlepszym produktem do ust z dzisiejszych zakupów. Wybrałam jedne z jaśniejszych kolorów, w tonacji zgaszonego różu podchodzącego pod lekki nude. Ma ona konsystencje bardzo przyjemną, jednak podczas nakładania czuć uczucie lekkiego mrowienia ust. Aplikacja jest bardzo szybka, jedno pociągniecie i mamy ładnie pomalowane usta. Wykończenie tej szminki jest matowe, nie tworzy jednak efektu skorupy na ustach.



Plusy :

+ prześliczny, delikatny kolor, idealny do codziennego makijażu.
+ ładny ,zapach, trochę kremowy.
+ wykończenie, nie zbiera się w kąciach, nie tworzy grudek
+ nie wysusza ust
+ cena (przed promocją ) 9 zł / 6ml

Minusy : 

- minusem -  dziwne uczucie podczas aplikacji.




__________________________________________________

3. Wibo, Rock With Me, Lip Lacquer (Lakier do ust) 



Z początku dosyć sceptycznie podeszłam do tego produktu. Lakier do ust ?
Co to może być ? Jednak skusiłam się promocja i stwierdziłam, że jak kosztuje grosze, to grzech nie wypróbować. Wybrałam odcień fuksji. Kolorek bardzo ładny, gdy robiłam swatcha na dłoni wydawał się całkiem w porządku. Jednak aplikacja , to istny koszmar. Jeszcze tyle sie nie namęczyłam przy błyszczyku do ust.. Potrzeba do niego dużo cierpliwości, ale odwdzięczył się ładnym kolorem, lecz nierównomiernie rozprowadzonym. Dolną wargę łatwo pomalować, jednak z górą którą mam zdecydowanie mniejszą, trzeba sie chwilę napracować.


Plusy :

+ ładny kolorek, ( bardzo lubię odcienie lekko fioletowe)
+ długo się utrzymuje, ciężko było go zmyć.
+ cena 10 zł / 4 ml , ( dróżej niż w pozostałych przypadkach )
+ ładne, eleganckie opakowanie.

Minusy :

- nierównomierna, i ciężka aplikacja
- konsystencja, nieco żelowa, zdecydowanie za bardzo płynna.
- lekko wysusza usta






__________________________________________________________

4 . Wibo, Spicy lipgloss



A już miałam wychodzić.. Zerknęłam jeszcze raz na półkę i skuteczna reklama zadziałała. Błyszczyk powiększający usta !  A , że moje są niezbyt dużych rozmiarów, stwierdziłam , że naturze trzeba pomóc. I powiem szczerze, bardzo fajny produkt. Nadaje ustom ładny,lustrzany połysk, nie jest typowo bezbarwny, tylko lekko różowy. Na opakowaniu mamy papryczki chilli, jednak nie czuć ich w produkcie, nie czujemy pieczenia po nałożeniu go na usta. Co mogę powiedzieć o powiększaniu ? Optycznie coś nieco z nimi robi. Nie mogę, wam pokazać zdjęcia ust, bo meczę się ze zmyciem tinta.


Plusy :
+ konsystencja, nie jest żelowa, tylko delikatna
+ nie klei sie, nie będziecie mieć przyczepionych kosmyków włosów do twarzy
+ cena : 5 zł /3 ml
+ ładny, błysk na ustach
+ optyczne powiększenie ust


Minusy :
jak na razie minusów - BRAK
















2 komentarze :

  1. Też mam ten lakier do ust, tylko inny kolor. Mam podobne odczucia, właściwie to użyłam go tylko raz, bo aplikacja była koszmarem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba skuszę się na ten błyszczyk powiększający usta :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)