Moja włosowa historia | My hair story.

Udostępnij ten post

Witajcie kochani !

Nie chcąc zaniedbywać bloga , postanowiłam zabrać w was w podróż śladem moich eksperymentów z włosami. Było ich tak dużo , że ledwo pamiętam swój naturalny kolor włosów , jest nim zwykły , mysi ciemny blond. Pierwszy raz zafarbowałam włosy w 1 klasie gimnazjum. |
Kolor był dosyć odważny jak na pierwszy ogień - bardzo jasny żółty blond. Później to się zaczęło brąz, blond., brąz z powrotem , pasemka , cięcie ... Niestety włosy też na tym ucierpiały, bardzo je popaliłam i zniszczyłam.
Więc gdybym miała możliwość by dać radę sobie w przeszłości powiedziałabym jedno : Kobieto, tylko się nie farbuj ! ;)
Przygodę zaczynamy w roku 2007 a kończymy obecnym stanem na dzień dzisiejszy. Czekam na komentarze, która odsłona podoba wam się najlepiej , bo może warto by było czasem cofnąć się do lat ubiegłych albo kontynuować eksperymenty bym mogła pokazać wnukom , że babcia żadnej farby i nożyczek się nie bała.
Zachęcam też do polubienia fan page by być na bieżąco z nowościami. →  FAN PAGEMiłej lektury ;)


Rok 2007 - Nie mam pojęcia co mnie podkusiło żeby się tak obciąć . ;)



Rok 2008 - Pierwszy blond , prawdziwy blond ;)


Rok 2009 - Zabawa w platynę.

Rok 2009 - Ciemna strona mocy..


Rok 2010 - Powrót do blondu.

Rok 2011 - pasemka , bo podobno były modne..











Rok 2012 - najlepszy kolor chyba jaki miałam ;))



Rok 2013- Znowu rozjaśnianie 




Koniec 2013 , początek 2014- Zrobiło się czarno...i mrocznie.


2014 - Podobno ścięcie włosów przed maturą przynosi pecha. Niekoniecznie ! ;) 

2014- grudzień. Uległam kolejnej modzie , tym razem OMBRE.

2015 - stan obecny - mahoń. ;)

6 komentarzy :

  1. Ja mam tylko jedną zasadę, jeśli chodzi o włosy — byle jak najdłuższe! I Tobie też to polecam, bo w dłuższych wyglądasz lepiej :D Co do koloru, chyba rzeczywiście ciemny lepszy (2012), chociaż 2010 i 2011 też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wierm, zapuszczam już od roku po kolejnym głupim pomyśle ścięcia włosów ;)

      Usuń
  2. jak tak patrzę na Twoje zdjecia, to chyba najładniej Ci w tych blond wpadających trochę w rudy
    ładnie podkreśla kolor oczu nadaje Ci dziewczęcości
    ale te ostatnie też fajne, taka kocica z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za ciemnymi kolorami na włosach, ale Tobie jest tak pięknie! obecny stan wygrywa, zdecydowanie :)
    nie zmieniaj bo przestane oglądać hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecny stan zdecydowanie najlepszy. Podkreśla Twoją urodę i dodaje takiego.. blasku. ♥
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)