4 ulubione seriale | Czyli co jest warte obejrzenia .

Udostępnij ten post





Witam was po dłuuugiej przerwie. Zastanawiałam się nawet czy nie zawiesić bloga na jakiś czas, bo nie miałam kompletnie weny by cokolwiek napisać. Czasem tak jest , że pomysły wyparują z główki , a nie chciałam wam zaśmiecać tutaj czymś co będzie nie warte przeczytania, ale przechodząc do rzeczy . Z racji tego, że obecnie mamy wakacje , ( nie każdy ma , ale większość na pewno)  wracam z przeglądem seriali które aktualnie są u mnie na tapecie .




ORANGE IS THE NEW BLACK

Serial mogę określic mianem świerzaka, bo zaczełam go oglądacv stosunkowo niedawno bo tydzień temu. Ale pochwalę sie, mimo tak krótkiego upływu czasu jestem już na bieżąco . Obejrzałam 3 sezony w niecały tydzień ! Co daje naoczny dowód tego , że serial jest genialny i niesamowicie wciąga .
Jest on oparty na wspomnieniach osadzonej Piper Kerman, którą w serialu gra blondynka o tym samym imieniu. Zostaje ona wsadzona do więzienia żeńskiego za przestępstwo narkotykowe które popełniła dekadę wcześniej. Z początku widzimy ją jako zagubioną , strachliwą kobietę która chce jak naszybciej odsiedzieć swój wyrok i wrócić do narzeczonego by wziąć ślub , wszystko komplikuje się gdy w owym więzieniu spotyka ex kochankę , Alex....
Więcej wam nie zdradzę ale odeślę do obejrzenia i podzielenia się ze mną spostrzeżeniami na dany temat.





ALERT: SPOILER
Zaznaczę od siebie, że jeśli ktoś jest homofobem, lesbofobem, i nie toleruje związków jednopłciowych lepiej niech nie ogląda tego serialu ;) 




PRETTY LITTLE LIARS

Mój faworyt wśród obecnych seriali które oglądam. Jest ze mną od dłuższego czasu, na każdy odcinek czekam...a czasami czekam nawet dłużej i denerwuje się kiedy w kręceniu mają dosyć długą przerwę co jest jego malutką wadą. Może nie każdemu spodoba się taki serial , jego fabuła .. Ale złamię trochę stereotyp tego serialu. Każdy patrzać po tytule myśli że to kolejny cukierowy serialik opowiadający o przyjaciółkach i innych głupotach. Bzdura. Serial jest dramatem, akcja w czasie twania odcinka potrafi zmienić swój tok kilka razy.  Opowiada on o losach przyjaciół, kiedy ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę po zaginięciu ich "przywódczyni". Kluczową postacią , chociaż nie wiemy kim ona jest , jest tajemnicze A....
Kolejny serial który powstał na podstawie powieści. Nie wiem czemu tylko takie oglądam.. 
"Słodkie kłamstewka" to ekranizacja książki Sary Shepard , zatytułowanej "Kłamczuchy"




SUITS

Perełka ze wszystkich seriali, bo nie został nakręcony na podstawie żadnej książki.
Tym serialem , zaraził mnie mój chłopak. Z początku , nie wkręciłam się w niego aż tak bardzo, ale z odcinka na odcinek kiedy oglądaliśmy razem zaczął podobać mi się coraz bardziej. Szczególnie klimat i fabuła serialu. Opowiada on o prawnikach , jednym z krwi i kości ( Harvey Specter ) a drugim prawniku z przypadku, który posiada niezwykłe zdolności szybkiego zapamiętywania informacji. Ogólnie cały klimat serialu, jest bardzo biurowy, co nie zaprzeczę bardzo mi się podoba , bo sama siebie chciałabym zobaczyć w takim miejscu, oficjalne biuro, dress code... ;))
Z odcinka na odcinek przewijają nam się tutaj liczne intrygi, sprawy łatwe i skomplikowane, ale nie brakuje też wątków miłosnych. Naprawdę zachęcam do obejrzenia !






GAMES OF THRONES - GRA O TRON


Najlepszy serial zostawiłam na koniec, jak to sie mówi ostatni będą pierwszymi. Nie wierzę , że znajdzie sie osoba która nie słyszała o tym serialu, który bije rekordy popularności, i według mnie i mojego skromnego zdania jest mistrzostwem wsród seriali i długo długo po nim nic nie ma... Mój numer 1 .  Choć znajdziemy wielu jego zwolenników jak i też przeciwników , nie ma sobie równych wśród innych niszowych seriali. Czasami jest za drastyczny, ale dzięki niemu chyba przestały mnie ruszać rzeczy takie jak odlatujące głowy , czy przebijanie kogoś mieczem.. Nie polecam jednak oglądając go wybierać i upatrywać sobie ulubionych bohaterów . Szanowny Pan George R.R Martin i tak z wielką satysfakcją go uśmierci ;) Serial również powstał na podstawie powieści pod tym samym tytułem, którą również przeczytałam i stwierdzam , że akcja i wątki w książce odbiegają znacząco od fabuły serialu. Nie mniej jednak, naprawde WARTO obejrzeć , choć zaznaczę że jest on dla ludzi o MOCNYCH nerwach. 


2 komentarze :

  1. Grę o tron uwielbiam! Suits też oglądałam, ale znudziło mi się już.. Polecam Breaking bad i True detective :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli podoba Ci sie Orange... To obejrzyj tez Oz nakrecone przez HBO. Ewidentna inspiracje tworcow OITNB widac, z tym ze w Oz mieli jaja zeby tego nie polukrowac tak I jest mega realistyczny dzieki temu

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)