Try on haul | Paulinyeshop.

Udostępnij ten post

Wiem, kolejny ubraniowy post.  Dziś przyszla do mnie paczka z zamowieniem ze sklepu internetowego PAULINYESHOP . Jest to sklep znanej blogerki Pauliny , która nie dość, że ma świetne wyczucie stylu to tworzy niesamowite ubrania.




 Zamawiałam u niej sukienkę malą czarną i czarny kombinezon. Powiem wprost : ciuszki są genialne ! Leżą na mnie idealne, są dopasowane i świetnie uszyte. Paczka przyszła bardzo szybko, zapakowaną w firmową reklamóweczkę, ubrania nie miały nawet jednego zagniecenia, wszystko tak jak być powinno. Z czystym sercem mogę polecić ten sklep , pewnie zamowię tam jeszcze nie jedną rzecz ;)

adres bloga Pauliny- paulinye.blogspot.com















4 komentarze :

  1. Nie wiem, czy robienie zdjec w kapciach ti dobry pomysl :) ciuchy fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam zaraz po otwarciu paczki, to nie jest sesja. A nie będę specjalnie zakładać szpilek których w tym momencie nie miałam ze sobą.

      Usuń
  2. czarny lubię :) ale nie latem :p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)