White & Jeans

Udostępnij ten post

Dziś pierwsza "sesja" w terenie. Temperatura trochę spadła , więc nie mogłam założyć tego co chciałam , więc postawiłam na swoje ulubione połączenie jeansu i bieli.





Prostota jednak zawsze się sprawdza. Co do zdjęć, wiem że nie jestem modelką , nie umiem pozować , więc bądźcie trochę wyrozumiali ;)
A na niektórych zdjęciach towarzyszy mi mój piesek . Lilly jest bardzo ciekawska i też chciała się wam pokazać ;)


Spodnie - Bershka | Koszula jeansowa - Carry | Biały podkoszulek - New Yorker | Buty - CCC

_________________________________________________________________________________
























14 komentarzy :

  1. Na każdym zdjęciu masz taką poważną minę - więcej uśmiechu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, super look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej uśmiechu! :) Śliczna jesteś!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie!
    Białe spodnie to ciężki temat modowy, jednakże Tobie z koszulą jeansową udało się połączyć je idealnie :)!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ♥
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką Ty masz śliczną, dziewczęcą i piękną z powodu tej regularności rysów buzię!
    Wyglądasz przepięknie!
    Wiele bym dała, żeby móc być tak śliczną, kiedy byłam nastolatką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale mi miło teraz. Dziękuję bardzo kochana za tak miłe słowa :))))

      Usuń
  8. Ale Ci ładnie w tych prostych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)