BEIGE HIGH HEELS

Udostępnij ten post


Upały się skończyły, i ostatnio dni były chłodniejsze co sprzyja wyjściu na zdjęcia.
 Stwierdziłam, że pora wyciągnąć wyższe buty i urozmaicić nieco stylizacje i dodać sobie paru centymetrów.  A co !





Tak, jestem niska, mam tylko 163 cm wzrostu , ale w szpilkach tego nie widać.
Świat z wyższej perspektywy wygląda znacznie ciekawiej, ale muszę się wam do czegoś przyznać.
Uwielbiam buty, obcasie, liczne szpilki ale nienawidzę w nich chodzić.
 Do zdjęć owszem , super, ale na długodystansowe spacery to w nich ze mną nie pójdziecie, chyba że po paruset metrach będziecie mnie nieść na plecach..

Dzisiejsza stylizacja to połączenie karmelowego ( to, karmel prawda ? ) sweterka , czarnej spódniczki i beżowych butów. Buty kupiłam z dobre 2 lata temu a nadal są w świetnym stanie, ciekawe dlaczego.. Nie są aż tak tragiczne i niewygodne, ale ja po prostu nie nadaje się do takich butów, a moje stopy się na mnie mszczą kiedy je założę.
Oj chyba nie lubią wyglądać seksownie i elegancko.
Nie żeby ze mnie była chłopczyca, że tylko śmigam w trampkach, ale nie oszukujmy się w trampkach też można być sexy ;)
Rozgadałam, się.. Zostawiam was z dzisiejszym postem i zdjęciami, a na waszą opinię czekam jak zawsze w komentarzach .
Buziaki, Paulina ♥


Sweter | Terranova ; Spódniczka | NoName ; Buty| Tally Wejl ;
Zegarek |
Geneva ;  Naszyjnik- ModernSilver.













75 komentarzy :

  1. Figurę to masz wprost idealną. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te buciki ♥
    W Tally Wejil zazwyczaj mają sporo fajnych rzeczy :)
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty piękne! Wyglądasz w nich bajecznie! Idealna figura, cudnie dopasowałaś spódniczkę i sweterek, efekt jest rewelacyjny, bardzo kobieco i sexownie! Brawo!

    Pięknej,słonecznej niedzieli !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tych butach i stylizacji :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo ładnie razem wygląda :)

    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te buty - idealnie współgrają z całością ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty ja też uwielbiam na obcasie ale nie w każdych da się wytrzymać :)

    chciałabyś zerknąć? :) http://sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 152 cm wzrostu i nienawidzę chodzić w wysokich butach! :-) Mam jedną parę czarnych szpilek, które są niesamowicie wysokie i jak na mnie, potrafię wytrzymać w nich na imprezie z jakieś 5 godzin. Na zimę mam botki na lekkim obcasie i często w nich chodzę, bo są naprawdę wygodne :-)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty obledne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja!
    Strasznie podoba mi się spódnica!
    Sama nie zabardzo noszę buty na wysokim obcasie, a mam tyle wzrostu co Ty ;)
    Jakoś lepiej czuje sie w sportowym wydaniu.
    Nie wiem czy to jest karmel - coś podobnego w każdym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowa spódniczka ;>
    Nie wiem czy wiesz ale ślicznie wygladasz ;>
    Masz fajne nogi ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej pięknie wyglądasz, śliczna stylizacja! u mnie nowy wakacyjny post zapraszam www.butterflykatee.blogspot.com
    obserwuję :) i zapraszam do obs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit!!
    Hope you follow me on my blog http://fashionwillrise.blogspot.com.es and I'll follow back!
    Kisses<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty! :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty są genialne! Może spróbuj z wkładkami żelowymi, problem bolących stóp powinien zniknąć od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty rzeczywiście robią wrażenie :o Choć sama nie czułabym się w nich chyba do końca "sobą", to na ulicy bez wątpienia zwróciłyby moją uwagę!
    Pozdrawiam :) http://pallmathesecond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna spódniczka :) wyglądasz świetnie! Dodaje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne buty. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również dodaję do obserwowanych :) Świetny zestaw - bardzo lubię połączenie beżowego z czarnym :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja, która przypadła mi do gustu. Szczególnie w oczy rzuca się ta piękna spódniczka.:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super buty, ładnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem jeszcze niższa, bo mam zaledwie 160 cm wzrostu, więc obcasy to nie odłączny element moich stylizacji :) Zdecydowanie świat z góry wygląda lepiej ;) Właściwie to nie chciałabym być wyższa dzięki temu mogę wkładać naprawdę wysokie buty i nie wyglądać przy tym nieproporcjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ejj, nie jesteś niska! Ja mam 165cm i uważam, ze to w sam raz ;). Też nienawidze chodzić w szpilkach, piąteczka! Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś przepiękna :) Wszystko z całej stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. odważnie :D buty dają dużo kobiecości :) wyglądasz super :))

    www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! Genialna spódnica!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tak samo jak Ty ! Mam tylko 1 cm więcej od Ciebie i też uwielbiam buty na obcasie, ale niekoniecznie lubię w nich chodzić :))
    A zdjęcia przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz, buty faktycznie super! Ja lubię szpilki, ale chodzenie w nich faktycznie nie jest zbyt wygodne, a że trampki też lubię, to częściej je wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny sweterek <3 Cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję <3
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna stylizacja, widziałam na modnej polce:) spódnica, buty i sweterek idealne połączenie!
    jesteś śliczna:* obserwuje z przyjemnością! buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna spódnica :) Bardzo podoba mi się też zegarek.
    Oj, to chyba nie karmel ;) Raczej kawowy kolor ;)
    Ja jestem 5 cm niższa od Ciebie i uwielbiam szpilki, ale pod warunkiem, że są wygodne i tym sposobem mogę w nich przemierzać dość długie dystanse. W przeciwnym razie nie ma dla mnie sensu inwestowania w buty, które tylko ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetną figurę! Wzrost nie ma znaczenia - wiem, bo mam tyle co ty :)

    fotomaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam bardzo podobnie, szpilki mogłabym kolekcjonować, ale rzadko w nich chodzę. Super wyglądasz, buty wyglądają mimo cm na wygodne i stabilne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz,widać że jesteś drobną i śliczną. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna dziewczęca stylizacja i bardzo ładnie Ci w obcasach :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna spódnica:) stylizacja idealnie do Ciebie pasuje podkreśla figurę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba:) Świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny sweterek;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz piękną figurę ! Śliczne te buciki, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też mam jedne wysokie buty, które stoją sobie dłuższy czas w idealnym stanie, haha. Też jednak preferuję trampki ;))
    Cudownie wyglądasz! Piękna spódniczka <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A mi się wydaje że przy takim wzroście te buty optycznie ci skracają nogi :(

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię zestawienia czerni i beżu! :) jesteś bardzo zgrabna i naprawdę ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie buty też uprałabym tylko do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty wydają mi się zbyt ciężkie do takiej leciutkiej stylizacji :).
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej pokochałam tu buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. oj Kochana, mam to samo jesli o chodzi o wysokie buty! :D kocham takie buty, bo są piękne,ale przy dłuższym chodzeniu w nich coś mnie trafia :D jednak mam kilka takich par, w których mogę wytrzymać naprawdę długo i nie narzekać przy tym :D

    OdpowiedzUsuń
  50. też mam 163/164 i to żaden wstyd! wcale nie jesteśmy najniższe:) ja znowu kocham się w szpilkach i lubię się w nich przechadzać:)
    mam kilka rzeczy z VUBU. Również sukienki. Jeszcze się na nich nie zawiodłam. Z ubranek jestem naprawdę zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz przepięknie! Masz piękną twarz i idealną figurę. Tylko pozazdrościć :-) A stylizacja super. Mam bardzo podobne botki i też uwielbiam chodzić na wysokich obcasach. Mam 160cm, więc jakoś muszę sobie radzić :-P Pozdraiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. zestaw świetny , dobre połączenie kolorów ! ja osobiście zamieniłabym górę bo nie przepadam za sweterkami ;))

    www.nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. hej swiety blog i swietne stylizacje zapraszam cie do wziecia udziału w moim konkursie na najlepsza stylizacje do wygrania zestaw kosmetyków
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mam 176 cm wzrostu, ale choć nie muszę się podwyższać, to obcasy czasem lubię, bo wtedy noga inaczej wygląda, nie ma co się oszukiwać;-)
    Ty jesteś tak zgrabna, że i w bamboszach pewnie jesteś seksowna!
    Kolor sweterka to raczej nie karmel - karmel jest ciepłym odcieniem, jak po prostu karmelowy cukierek, a ja tu widzę chłodny beż.
    Nie zmienia to faktu, że jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie! Bardzo sexy:D
    Uwielbiam szpilki i często w nich chodzę bo lubie byc wyższa:) ale to prawda...na długie spacery tylko trampki albo baletki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna stylizacja!;-)
    http://clauddfashion.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładny sweterek, buty także :)

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajny zestaw! :) Świetne buty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)