DEEP IN WATER

Udostępnij ten post

Znowu przybywam do was z stylizacją. Tym razem wybrałam się z chłopakiem na zdjęcia nad pobliskie jeziorko. Stwierdziłam , że przyda się troche wakacyjnego looku, a bardzo lubię oglądać zdjęcia na innych blogach które są wykonywane nad wodą.




Wstaliśmy wcześnie rano, żeby plaża i tereny w okół niej były puste, wiadomo lato, teraz upały powyżej 30 C ludzie tłumnie  przybywają z całymi rodzinami, już od godzin porannych.  Na nieszczęście jeszcze plaża była mokra po deszczu który padał w nocy.. Czym to skutkuje ? Mokrym tyłkiem od piasku.. Ale czego się nie zrobi dla zdjęć ;))
W czasie zdjęć trafiliśmy też na sesje nowożenców , którzy wpadli na ten sam pomysł co my i musieliśmy czekać w kilku miejscach aż zrobią sobie zdjęcia ;) I tutaj opowiem wam angedotkę.
 Idąc plażą, usłyszeliśmy rozmowę dwóch mężczyzn którzy zauważyli parę młodą idącą deptakiem . Cytuję : Ej stary, kto bierze ślub w czwartek ? Zwariowali chyba.
Na to drugi mu odpowiedział : Mówię Ci, będzie z tego nieszczęście. ;)) Haha, panowie albo nie mieli sesji ślubnej albo najzwyczajniej w świecie byli bardzo zapracowanymi singlami .

Wracając do stylizacji,  wybrałam czarną koszulkę na ramiączkach, i długą turkusową spodnicę maxi. Spódnicę kupiłam 2 lata temu nad morzem, i jakoś nie miałam okazji jej wcześniej nosić.
Teraz jak można zauważyć na ulicach do łask wracają liczne maxi, kombinezony i długie sukienki. 

Podoba wam się taka moda ? Dajcie znać w komentarzach co sądzicie .





































46 komentarzy :

  1. zwiewna, lekka sukienka, taka najlepsza na obecna pogode! :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica! Takie są teraz właśnie modne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. PODOBA MI SIĘ TAKA MODA '*
    Mega blog! zapraszam do mnie ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica,sama mam takie dwie i jestem mega zadowolona z nich :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba,bo jest zwiewna i lekka <3
    http://iloveemylivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia , kolor spódnicy mnie oczarował ! :)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz mam bardzo podobną spódnicę tylko czerwoną a może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódnica, idealna na taką pogodę:) zdjęcia też bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz,piękne zdjęcia :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pasuje ci turkus, ladny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica i piękne zdjęcia :) http://kosmetykipanikamili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo w moim guście : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo letnia stylizacja :) Niestety ja wyglądam tragicznie w takiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tym zestawieniu :) Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/totem-print-bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :)
    Dzięki za odwiedziny! http://letmeyourself.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna stylizacja, wyglądasz prześlicznie w tych kolorach :) z miłą chęcią zaczynam obserwować!
    buziaki, www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No i wyszło Wam świetnie :) A panowie z plaży..No cóż, nie każdy ma takie sesje ślubne, nie każdy musi o nich wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sesja zdjęciowa.
    Cudownie wyglądasz w tej turkusowej maxi. Naszyjnik fajnie wkomponował się w cały zestaw.
    Ja ostatnio polubiłam kombinezony, które pokazałam u mnie.Są niesamowicie kobiece i sexi.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To o której byliście, że było pusto? :o & świetny kolor spódnicy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło 8 rano ;) Ale po 9 już było pełno ludzi ;)

      Usuń
    2. wow, niezłe poświęcenia dla bloga :)

      Usuń
  22. śliczny outfit! :) a zdjęcia są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też uwielbiam spódnice maxi są świetne:)
    ty wyglądasz bardzo łądnie
    zapraszam do mnie i do obserwacji wwww.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna okolica i świetny look :)
    Musieliście mieć niezły ubaw z tych panów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna stylizacja :) Ten naszyjnik jest przecudowny <3

    zapraszam do mnie :) http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look absolutely fabulous! Have a lovely day <3


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz Kochana ;* świetny post :)! Na moim blogu pojawił się post urodzinowy: http://kingefashion.com/birthday-my-blog-two-years-old/- zapraszam serdecznie na bloga :)! Będę zaglądać tutaj częściej:) Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie prezentują się te zdjęcia na moście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz, przepiękny naszyjnik *.*

    U mnie też maksi, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja :) Zazdroszczę spódnicy, jest prześliczna. Ja niestety kiepsko wyglądam w takich długich, bo wyglądam na jeszcze niższą niż jestem...
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! Naszyjnik przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja, najładniejsza spódnica. Ładne tereny i genialne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się kolor :)
    śliczne!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczna spódniczka :)) uwielbiam maxi!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia a Ty ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna spódnica i naszyjnik, no i zdjęcia!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia wyszły super ! Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)