KYLIE JENNER MAKE UP TUTORIAL | Jak wykonać dany makijaż.

Udostępnij ten post



 Z  racji tego, że akurat mam więcej czasu a nie lubię siedzieć bezczynnie  postanowiłam wcielić sie w postać , a raczej celebrytkę jaką jest Kylie Jenner.
Chyba nie muszę wam przedstawiać tej Pani.
Każdy bowiem kojarzy ją z Kylie Jenner Lip Challenge a jeśli nie, to tym lepiej dla was ;)
Jej makijaż nie wygląda na skomplikowany, jedynie chwilkę trzeba się namęczyć przy ustach, a więc nie przedłużając, zaczynajmy !








STEP I :  TWARZ
Pierwszym krokiem w naszym dzisiejszym makijażu jest przygotowanie twarzy, czyli kolejno nakładamy podkład, korektor i puder.
Wiadomo jak to jest jak chcemy się wcielić w kogoś kim nie jesteśmy, musimy troszkę poprawić nasze rysy twarzy, więc zrobiłam troszkę mocniejsze konturowanie, z akcentem na nos, kości policzkowe i linię żuchwy.

STEP II : OCZY
Na całą ruchomą powiekę nakładamy jasnobrązowy cień , ale bardziej wpadający w chłodny odcień niż ciepły. Nie chcę podawać specjalnie jaki to konkretnie ma być cień bo każdy na pewno znajdzie swój odpowiednik w swojej kosmetyczce.
Następnie  załamanie powieki zaznaczamy ciemnym brązem i rozcieramy granice.
Na powiece rysujemy kreskę tym razem czarnym cieniem, a eyelinera używamy tylko do zaznaczenia końcowej jaskółki.
Dla jeszcze lepszego efektu i zagęszczenia rzęs , obrysuj czarną kredką górną linię rzęs.
Tuszujemy rzęsy. I koniec.

STEP III : BRWI
Kylie ma brwi ciemniejsze i grubsze ode mnie , więc musiałam wyrysować je i zaznaczyć trochę mocniej. Zrobiłam to jak zwykle moją ulubioną kredką z Catrice.

STEP IV : USTA
I tak przeszliśmy do końcowego i najważniejszego etapu w tym makijażu jakim są usta. Matka Natura nie obdarzyła mnie takimi wyrażnymi i dużymi ustami jak u Jenner, więc musiałam co nieco sobie poprawić.
Obrysowujemy kredką linię naszych ust nieco ponad wyżej niż nasze usta. I delikatnie rozcieramy krawędzie do środka, by nie dało to efektu przyklejonych ust.
Można wypełnić całe usta konturówką i tak zostawić ale ja jeszcze użyłam szminki w zbliżonym odcieniu.

__________________________________________________________________
___________________________________________


A tak prezentuje się skończony makijaż. Mam nadzieję , że wam się spodoba.
Piszcie w komentarzach jakie rodzaje makijaży chcielibyście zobaczyć, lub w kogo mam się wcielić następnym razem. Czekam na wasze propozycje ;)


Buziaki, Paulina ♥
















Lista użytych kosmetyków :

  1. Bronzer, Oh ,So Fine, Miss Sporty, odcień 02
  2. Maskara, Get Big Lashes, Essence
  3. Catrice, Eyebrow Stylist , 020
  4. Golden Rose,Classic Waterproof eyeliner, 320
  5. Golden Rose , Velvet Matte, 02
  6. Classic Nude, Lovely,Wibo
  7. Trio z Bell





86 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądasz :) Zazdroszczę umiejętności wykonywania ładnych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż mega! Super sexy bym powiedziała..;]

    http://www.justcleo.pl/2015/08/floral-kimono-lace-tassel-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubią tą maskarę z Essence :) Ładne fotajki

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde jestes podobna! Swietny makijaz ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, moge prosic o klik u mnie w najnowszym poscie? Odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż, usta wyglądają super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pięknie Ci w czerwonym :-) A co do makijażu, świetnie zrobione usta!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie makijaże,sama na co dzień maluję się podobnie :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ! Pasuje Ci taki makijaz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny, widzę, że używasz matowej szminki, uwielbiam je! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż, uwielbiam Kylie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż ,podoba mi się :) Sama maluję się podobnie na co dzień ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny makijaż:) śliczna kobietka z Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) Masz cudowne oczy :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż i bardzo fajny kolor pomadki:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :)

    http://kosmetykipanikamili.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż, a usta wyglądają mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pasuje Ci taki makijaż, mega kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, delikatny makijaż. :)
    Cudowne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. popracuj jeszcze nad kreską i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pełna kreska, tylko samo zakończenie, żeby zmienić kształt oka.

      Usuń
  23. Makijaż super,ale ja Ci tak zazdroszczę tych Twoich oczów!
    Jak mi się zawsze marzyło żeby mieć właśnie taki kolor i móc się malować na tysiące sposobów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja od zawszę marzę o niebieskich .. ;)

      Usuń
  24. Makijaż piękny! A te usta- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż, piękne oczy, ja nie mam wprawy w takich jaskółkach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie robisz kreski! :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne duże oczy *.* Zazdroszczę wprawy w rysowaniu kresek. Mi kiepsko wychodzą kreski :-P Ta paletka z Lovely to jedna z moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie! :) dziękuje za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  29. No czysta Kylie, wzorowo Ci wyszły te usta ;)! Ja jestem absolutnym beztalenciem jeśli chodzić o używanie eyelinera, używałam już kilku różnych firm, zawsze wychodzi mi gruba i nierówna krecha, a o takiej jaskółce mogę tylko pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od końca. Narysuj kreskę jako przedłużenie dolnej lini wodnej. Albo mam pomysł jeśli na prawdę masz problem z kreska naklej pasek z taśmy klejącej. Jak juz narysujesz kreskę od jej końca poprowadź linie żeby zrobić taki trojkacik i połączyć go z powieka. Potrenuj a na pewno będzie super :)

      Usuń
    2. Zacznij od końca. Narysuj kreskę jako przedłużenie dolnej lini wodnej. Albo mam pomysł jeśli na prawdę masz problem z kreska naklej pasek z taśmy klejącej. Jak juz narysujesz kreskę od jej końca poprowadź linie żeby zrobić taki trojkacik i połączyć go z powieka. Potrenuj a na pewno będzie super :)

      Usuń
  30. Cudowny makijaż <3!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie ci to wyszło! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko <3
    Ja się tylko pytam, dlaczego 02 z GR nie wygląda tak szałowo na moich ustach???!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak to już jest ze szminkami moja droga, ja już kilka razy się tak nacięłam kupując szminke po zdjęciu z internetu :) pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Pięknie wyglądasz! :)
    Makijaż perfekt, ja z moimi dwiema lewymi łapami, w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe

    kolor oczu masz śliczny- mam nadzieję, że nie zabrzmi to dziwnie :P hhe

    pozdrowionka :)
    Daria


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu dziwnie? Bardzo dziękuję za komplement. Oczy to chyba mój największy atut, oczywiście pomalowane :)

      Usuń
  35. ślicznie wykonany makijaż oka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka piękna <3 Tez musze sie w koncu nauczyć malować :P

    OdpowiedzUsuń
  37. oj mam nadzieję, że kiedyś będę umiała się tak umalować! pozdrawiam, joannaef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nawiązaniu do Twojego komentarza wino z cola powinno być czerwone, wytrawne lub pół wytrawne :D cudna spawa :D pozdrawiam

      Usuń
  38. Fajny makeup ;-) I kolor na ustach mi się b.podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem kim jest osoba o której pisalaś, ale mniejsza.
    No na makijażu się nie znam, bo sama się nie maluję, więc nie mi oceniac.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Makeup jest śliczny :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wow jak ślicznie! piękne oczy :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż, a usta i ich kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nawet fajnie to wygląda! Preferuje inne make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny malijaż - śkora wygląda zdrowo i oczy są piękne podkreslone:) Btw masz piękne oczy :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie ładne rzęsy! :)

    I nie bardzo sprecyzowałaś swój komentarz do mojego najnowszego wpisu. Czy mogłabyś napisać co dokładnie miałaś na myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź u mnie. :) Buziaki!

      Usuń
  47. ale rzęsiska.. piekna jesteś dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam twój look <3 Serdecznie zapraszam do mnie : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny makijaż,śliczna jesteś, interesujący blog, będę z chęcią tu zaglądać, również obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Makijaż Kylie kojarzy mi się z meeega konturowaniem i rozjaśnieniem. Fajnie Ci wyszło :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny post ;)
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny post , ja już obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny blog, na pewno będę stałą czytelniczką ;) obserwuję! :* a jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie "rozgryzłaś" makijaż Kylie! Wyglądasz super!!!

    Dziękuję za odwiedziny i również dołączam do obserwujących :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. pięknie, muszę wypróbować ten make up<3 chociaz mam dwie lewe ręce do malowania, szczególnie cieniami, mam nadzieję, że mnie to nie przerośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Niesamowity makijaż! :) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jesteś przepiękna i te rzęsy<3
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zamowienie-dresslink-2.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz cudowne rzęsy. Zazdroszczę. ;)

    Również obserwuję Twój blog. :)


    http://innessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie wyszedł Ci ten makijaż , jednak Kylie trudno podrobić , trzeba by było zainwestować w pare operacji plastycznych :)
    masz piękne , długie rzęsy !!

    OdpowiedzUsuń
  61. Super makijaz - prosty i bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny makijaż! Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam Kuba

    OdpowiedzUsuń
  63. super make up! jesteś prześliczna! dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    Make Up jest prześliczny, bardzo profesjonalny i dokładny, chciałabym umieć się tak malować :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)