OBLAŁAM SIĘ WINEM !

Udostępnij ten post

Czasem bywa tak, że czegoś nie znosimy, i nie potrafimy się przemóc żeby to polubić.
U mnie było tak samo, do czasu kiedy po prostu , oblałam się winem..
Nie to, żebym była niezdarą. Było tu zupełnie celowe i zamierzone działanie..
Zapewne, teraz każdy z was się zastanawia : " co ona znowu wymyśliła ? " ;" będzie pisać o tym jak się poplamiła alkoholem ?
Nie, nie.. Czytajcie dalej a na pewno wszystkiego się dowiecie ;)





Łapki w górę, kto ma w szafie ubrania w kolorze którego wcześniej bardzo nie lubił i nie tknąłby ich kijem od szczotki ? Ja mam tak samo. Jeszcze do niedawna chodząc po sklepach, przyglądając się witrynom, widziałam setki ubrań w tym kolorze, ale myślę nie to nie dla mnie, brzydko w nim będę wyglądać.
W ogóle wszystko na nie , nie i nie.  Ale zmieniłam swoje zdanie ..






 Kilka miesięcy temu zahaczyłam o sklep Mohito. Mój facet wypatrzył miętowy komplet, spodnie i marynarkę a na tym samym stoisku jako dodatki do tego stroju były bordowe szpilki i bordowa torebka.
Wziełam tylko żeby przymierzyć. Strój okazał się tandetny, nie pasował do mnie ale buty... Przepadłam.. Były obłędne, piękne wygodne.. nie chciałam ich ściągać. Ale kolor, czy do mnie pasuje , przecież go nie lubiłam, ale zaryzykowałam i to był strzał w 10. Pokochałam ten kolor, i odtąd chciałam mieć wszystkie ciuszki i dodatki właśnie w takim odcieniu, odcieniu wina.
 Stąd tytuł.  Wcale nie wylałam na siebie trunku, którego lubię.  Ale oblałam się winnym kolorem , prawie od stóp do głów.
Dzisiejsza stylizacja to połączenie szpilek i koszulki w tym samym kolorze i przełamane bielą .
Coś mam do białych spodni, po prostu je uwielbiam. Mogłabym je nosić codziennie, i codziennie w innym stylu. Na sportowo, na elegancko.
 To są moje ulubione spodnie i na pewno jeszcze nie raz tu zagoszczą, chyba że ustąpią miejsca innym ulubionym których jeszcze nie znalazłam.



Czekam na wasze komentarze. 
Buziaki, Paulina ♥



Szpilki | MOHITO ; Bluzka | BERSHKA ; Spodnie | BERSHKA


























58 komentarzy :

  1. I ja również podzielam Twoją miłość do koloru wina <3 Kilka moich kolejnych wpisów będzie oblane winem, dzisiejszy już jest
    :) hihih :) świetny tytuł wymyśliłas, bardzo przyciąga, bo nie wiadomo w pierwszej chwili o co chodzi !! Super :)
    Wyglądasz cudnie, uwazam, ze bardzo pasuje Ci ten kolor, a w połączeniu z białymi jeansami po prost rewelacja !! Szpile cudowne, nie dziwię się, źe zakochałas się w nich natychmiast !! Przepiękny zestaw jak i Ty cała <3

    Miłego poniedziałku kochana
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa , jesteś kochana ;)
      Również życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, szkoda tylko że nie wiem komu. Polecam założenie konta google + ;))

      Usuń
  3. muszę szczerze przyznać, że po tytule spodziewałam się jakiejś nieudanej randki, na której oblałaś się winem aby uciec do domu przebrać koszulkę haha :D A co do stylizacji, jest super. Czasem warto wypróbować na sobie nowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, a spodziewałam się historii w stylu 'musiałam uciec z tej imprezy, bo tamta miała identyczną sukienkę jak ja i dlatego oblałam się winem' :D

    odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację! :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem, typowa baba by ze mnie wylazła, ale aż taka zdesperowana bym nie była żeby niszczyć ubranie ;))

      Usuń
  5. takie klasyczne zestawy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki w tym kolorze są świetne! Chętnie bym takie przygarnęła! :) pozdrawiam, joannaef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie zdenerwują, bo bardzo bolą po nich stopy, to powędrują do ciebie ;)

      Usuń
  7. Też mam bluzkę w tym kolorze i bardzo ją lubię :)
    Bardzo ładne zdjęcia
    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek bardzo Ci pasuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz w tym kolorze! cudowne szpilki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tym kolorze! Zapraszam do siebie http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ♥♥ Obserwuję :) wspaniale wyglądasz w tym zestawie ♥

    wanko-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też za tym kolorem nie przepadałam,ale w tamtym roku się do niego przekonałam, szczególnie w porze jesiennej i zimowej:)
    Bardzo pasuje Ci ten kolor, a szpilki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam bordo, jest takie kobiece i majestatyczne ;) dobrze, że się do niego przekonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluzka :) Pięknie wyglądasz :)
    slodkieslodkieczary.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz,zdjęcia pierwsza klasa. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. zaintrygowaly mnie pierwsze zdania dlatego przeczytalam caly :) Buty są boskie, choć w sumie nie wiem czy i ja bym takie założyła. Ale moze by mi tez przypadly do gustu? Calosc super!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyka zawsze i wszędzie na plus! :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że przestałąs unikać tego koloru, pięknie podkreśla kolor twoich oczu i włosów;) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo fotek, dużo fajnych, bardzo fajnych fotek!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka jest naprawdę fajna i bardzo uniwersalna można ją róznie zestawiać takie ciuchy lubię najbardziej :)
    Kolor piękny <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz. Rewelacyjnie Ci w tym kolorze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta stylizacja jest genialna szpilki bluzka megaa!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość na duży plus! :) Szpilki podobają mi się najbardziej, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha świetny tytuł!!! :) A kolor obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. idealne szpileczki <3 szkoda, że tak bardzo nie cierpię nosić obcasów, chociaż te bym nosiła na okrągło:)!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie pasuje do ciebie odcień wina ;)
    Tekst jest świetny!


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. bordo teraz będzie znów bardzo modny :) dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor bardzo do Ciebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. buty sa faktycznie superowe! bardzo ładny kolorek, jaki elektryzujący :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak samo :*. Śliczne zdjęcia oraz blog.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjne te szpile, zarówno model jak i dość niespotykany kolor. Podoba mi się ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię bordowy! cudne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. i dobrze,że zmieniłas zdanie, bo do twarzy Ci w tym winie!:) ja też tak miałam z kilkoma odcieniami, a teraz je uwielbiam:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne połączenie! Zgadzam się z pierwszą blogerką - tytuł bardzo, a to bardzo ciekawy. Początkowo się naprawdę "przeraziłam", że będzie to coś w stylu jakiejś kolacji, itd, a tu... Super zaskoczenie! Wielkie tak!
    Białe rurki w jakiejś stylizacji uwielbiam. Wszystko wtedy tak jakoś się komponuje, ze sobą gra. A kolor - rewelacyjnie Ci pasuje!
    Pozdrawiam :*
    I zapraszam na najnowszy post - stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe, pasuje Ci ten kolor :))

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  39. akurat ten kolor lubię bardzo :) ale mam tak z fioletem - jakoś się w nim nie widzę, kompletnie....

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo Ci ten kolor pasuje ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny i bardzo kobiecy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cute shoes! Love the picts. I'm loving your blog! Come visit mine sometime. I would love that<3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja póki co przekonałam się jedynie do piżamy w tym kolorze, ale chyba spróbuję się przełamać :) Ślicznie Ci w tej bluzce :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się Twój blog. :) Zapraszam również do mnie www.sanxra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście pasuje Ci winny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne szpilki :) uwielbiam bordo w szczególności jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow ale masz nogi ! Szpilki wymiatają <3 Uwielbiam białe spodnie chociaż gdybym ja je założyła byłyby czyste góra 2 godziny :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty wymiatają. Wyglądasz ślicznie:)
    Ja znowu nie lubię białych spodni, wolę beżowe albo pastelowy róż:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)