IRISH OUTFIT | Jak się ubrać ciepło i modnie

Udostępnij ten post

Hejka kochani,
Witam was po mojej dłuższej nieobecności.
Wracam do was z naładowanymi akumulatorami, i nadmiarem pozytywnej energii.
Jest to jeden z trzech zaplanowanych postów z irlandzkich , zielonych terenów.









Na pierwszy ogień poszedł outfit, czyli jak sie ubrać fajnie na chłodny i wietrzny dzień.
Ja postawiłam na leginsy, skórzaną ramoneskę, sportowe buty i najważniejsze elementy mojego stroju czyli gruby szalik z Penneys i czapkę beanie . A teraz nie rozpisując się za bardzo zapraszam na parę zdjęć. Więcej ciekawostek i pięknych widoków znajdziecie w przyszłym poście jakim będzie fotorelacja.


Na wasze opinie czekam jak zawsze w komentarzach ;)
Buziaki, Paulina ♥











więcej na :


ig

  













30 komentarzy :

  1. U mnie szalik to podstawa na jesienne dni :) Sama najczęściej wybieram kominy, bo są najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się fajnie, to czekam na relację :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękny szalik !

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękny szal!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie podobnego szalika szukam na jesień, fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kraciasty szal! <3
    Cała stylizacja na 5+!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) świetny szalik:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny szal! Ja na jesień zakupiłam dwa w tym stylu. Są świetnym dodatkiem do każdej stylizacji na chłodniejsze dni! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej widoków :-) Uwieelbiam takie grube i duże szaliki, idealna alternatywa dla zmarźluchów (czyli mnie) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :))
    Bardzo podoba mi się ramoneska, torebka oraz cudowny szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka i szalik cudowne! ♥
    http://deeemem98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękny jest ten szal i jaki cieplutki musi byc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny szal ♥ dla mnie to równiez i stylowy i ciepły dodatek, który obowiązkowo musi być w szafie każdej z nas :)
    Piekna stylizacja !!! Czekam na kolejne zdjęcia :****

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny szal. Całość bardzo fajna, ciepło, modnie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny szalik!! uwielbism duze szaliki i kominy ktorymi mozna sie otulic w te chlodne dni :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W pięknym stylu do nas wróciłaś kochana!
    Ten szal jest czadowy- super urozmaica całość, sprawia, że coś fajnego w zestawie się dzieje :) jest efektowny i na pewno ciepły :)
    na jesień trochę trzeba pokombinować z zestawami, nie to co na lato, ubierze się sukienkę i zestaw gotowy hehe ale Ty sprostałaś temu zadaniu w 100% :) :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie szortów i bluzki w nowym poście oraz baner Shainside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobny szal, taki wielki jak Twój, słuzy mi na wiele sposobów;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepiej na cebulkę! ;)
    fajnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten szaal!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;):

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pierwsze zdjęcie;) Świetnie wyglądasz, patrząc na plażę i słońce, aż trudno uwierzyć że tam tak zimno:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny szal *.*

    A miejsce cudowne *.*

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesienią i zimą mam właśnie ten problem - jak się ubierać by było mi ciepło, a zarazem by dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)