MAKIJAŻ : SMOKEY EYES + RÓŻOWE USTA

Udostępnij ten post




Tym razem przychodzę do was po krótkiej przerwie z kolejnym makijażem. Kolejny raz połączyłam moje ulubione przydymione oczko, z mocnym różowym akcentem na ustach. Taki makijaż to idealna opcja na sobotni wieczór w klubie, czy też romantyczną randkę z ukochanym. 





Coraz częściej spotykam też taki typ w ślubnych makijażach . Ja sama bardzo lubię siebie w mocniej pomalowanych oczach, niekoniecznie zawsze w tak mocnych ustach, ale jakoś nie widzę siebie całkiem saute, czyli tusz , błyszczyk i tyle. 

Ale przełamałam się i taki makijaż przygotowałam dla was jako następny.
Tak więc dodawajcie, do obserwowanych jeśli jesteście ciekawi jak wyglądam w bardziej stonowanym makijażu.







STEP I : TWARZ
Krokiem pierwszym jest jak zawsze przygotowanie twarzy, czyli nałożenie podkładu , korektora, rozświetlacza i wykonturowanie całej twarzy .

STEP II : OCZY 


Przechodzimy teraz do wykonania całego przydymienia :
  • Na całą powiekę nakładamy czarny cień, może być też czarna ( miękka) kredka , która po roztarciu będzie stanowić naszą bazę.
  • Na centralną część powieki nakładamy fioletowy opalizujący cień, ważne jest by zrobić to na mokro. Czyli zwilżamy pędzelek, nakładamy produkt i wklepujemy go w powiekę.
  • Następnie w kącikach dodajemy jasny połyskujący cień, by nieco odświeżyć spojrzenie i optycznie powiększyć nasze " patrzadełka" 
  • Kolejnym krokiem jest narysowanie kreski na powiece oraz zaznaczenie lini wodnej czarną kredką .
  • Zostało nam tylko wytuszować rzęsy , opcjonalnie można dokleić sztuczne .

STEP III : BRWI 
Nasze brwi podkreślamy kredką lub tuszem w odpowiednim dla nas odcieniu. 

STEP IV : USTA


Nasze usta obrysowujemy konturówką w różowym kolorze, a następnie malujemy je pomadką.
 Trick 1 : Aby optycznie powiększyć nasze usta , fajne jest użycie rozświetlacza na centralną część dolnej wargi. 
Trick 2 : Ombre lips : Do obrysowania krawędzi używamy ciemniejszej kontórówki od zewnętrznej strony ust, a jaśniejszej im bardziej zbliżamy się ku środkowi . 





 A tak prezentuje się efekt końcówy . Podoba wam się ?
Czekam na wasze opinie w komentarzach .



Buziaki, Paulina ♥
















Użyte kosmetyki :


  1. Ziaja BB . Aktywny krem na niedoskonałości do skóry mieszanej .
  2. Essence, Get Big Lashes
  3. My Secret, Brązujący puder do konturowania
  4. Essence, Eyeliner Pen Waterproof
  5. Wibo, Diamond Iluminator
  6. Szminka, Essence , Blush my lips, nr 12
  7. Konturówka, Golden Rose Classic, nr 306
  8. Brwi, Kredka z Catrice, nr 020



38 komentarzy :

  1. Ładnie - ale wzięłabym jaśniejszy, chłodniejszy odcień pomadki, ładnie kontrastowałby z ciepłą tonacją reszty.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ten makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) I ta szminka jaki ma cudny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze perfekcyjnie! czekamy na następną wersję :) zawsze patrząc na te Twoje wpisy sama mam ochotę pobawić się z makijażem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż wyglądasz w nim rewelacyjnie. :-)
    Szkoda,że do mojego typu urody nie pasuje taka mocna kolorystyka. :(

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bez tego "poklikasz " to by się nie mogło obyć ?;)

      Usuń
    2. jeśli komuś zależy na współpracy to ' żydzi ' o kliki, tak jak np ja :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny makijaż, lubię takie mocniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny makijaż, a kolor szminki jest świetny

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też muszę mieć mocniej podkreślone oko. Inaczej ginę. Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż, zawsze wyglądasz prześlicznie <3
    Podkreślone oko to mega kobiecy akcent!
    Śliczny kolor szminki <3
    Piękny makijaz !!

    Miłego dnia :***
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, długie rzęsy :) lubię mocny akcent na oko i podkreślenie ust - subtelne ale przyciągające uwagę :)
    kiinsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w takim makijażu:) piękny kolor na ustach:)
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, pasuje do Ciebie taki makijaż :-) Ładny kolor na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  16. ile razy bym nie robiła nie umiem robić smoky:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny make-up! :-) Idealny na jesień :-) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm było by nawet fajnie gdybyś lepiej zblendowała cienie, no i szminka też jest nie dokładnie nałożona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest mi ciężko wyrysowac dokładnie kąciki ust, a nigdzie nie napisałam ze jestem profesjonalistka i moje makijaże są idealne. Konstruktywna krytyka jest spoko ale po co ta kąśliwa emotikona.

      Usuń
  19. Cudnie wyglądasz. Masz śliczne oczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na makijaż, ja jednak bardziej zblendowałabym cienie i nałożyła szminkę cieniej przy kącikach. Masz takie ładne gęste brwi, nie rozumiem czemu nie malujesz ich początków :o?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz malowaniebrwi wychodzi mi lepiej. Nie maluje początków bo chce żeby wyglądały naturalnie :)

      Usuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)