NEON SKIRT & BLACK HIGHHEELS

Udostępnij ten post

Wielkimi krokami zbliża się do nas jesień i ta kalendarzowa, i taka którą można odczuć na własnej skórze. Wykorzystując to że mamy teraz piękną i słoneczną pogodę, postanowiłam stworzyć zestaw przejściowy na obecną porę roku. Połączyłam neonową spódniczkę z pianki, która jest bardzo ciepła, czarne wysokie szpilki które są moimi ulubionymi. Przetańczyłam w nich swoją studniówkę i nie jedno wesele. Do stylizacji dołożyłam również jesienny akcent jakim jest ramoneska i czarne pończochy, bo moje nogi w tym roku za bardzo się nie opaliły.




Z tym postem zostawiam was, na kilka dni. Szykuję sobie małą przerwę, ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie. 
Przez ten czas , możecie śledzić mnie  na Instagramie oraz na Snapchacie , pod nazwą MRSCOFFIE .






Mam nadzieję , że stylizacja przypadnie wam do gustu, na waszą opinię czekam jak zawsze w komentarzach ;)

Buziaki, Paulina ♥


Ramoneska | Reserved ; Bluzka | New Yorker
Spódniczka
| NoName ;  Szpilki | CCC

Naszyjnik | EdiBazzar.pl


















86 komentarzy :

  1. Mega zdjęcia ;> flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka! Podoba mi się zestawienie z ramoneską <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty dajesz radę chodzić w takich obcasach, podziwiam! ale są piękne <3 śliczna stylizacja! bardzo podoba mi się ta spódniczka, nadaje charakteru i wyróżnia look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na zamku świetnie wyszły, kurczę, chyba też się tam wybiorę ze stylizacją, bo jakoś nie mam innych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm in love with this lovely skirt perfect on you
    I love your blog
    I hope you will like mine
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja ! Świetnie do Ciebie pasuje !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie <3 mega spódniczka i cała stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolor spódniczki oraz te seksowne pończochy :D
    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest genialna! już na modne polce rzucila mi się w oczy ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz spódnica jest niesamowita :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kloszowe spódnice. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :) Spódniczka jest genialna :) Jesteś przepiękna! Ale uśmiechaj się :) Na pewno uśmiech masz cudowny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie! Spódniczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia czarno-białe są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja nie w moim guście, ale torebka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka cudo ;) Lubie bardzo takie kolory !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne połączenie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ mogę liczyć na twoją pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódnica, super zdjęcia :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O, mam podobną, jak nie taką samą, spódniczkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska spódnica, a szpilki obłędne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysokie szpilki i mega długie nogi :) Podobają mi się bardzo rozkloszowane spódniczki, tylko jakoś do neoprenu nie jestem przekonana.
    A Twój zestaw jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam podobną spódniczkę, więc mogę się zainspirować Twoim zastawem! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobieco :)
    Tak z ciekawości, ile masz wzrostu? ;)
    No i jak ty chodzisz w takich szpilach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe 164 cm. Przyznam że uwielbiam szpilki ale ciężko się w nich chodzi, zwłaszcza po trudnym terenie. :)

      Usuń
  25. @A znam ten batonik, z biedronki nie? jeszcze są z białą i mleczną czekoladą. W Polsce często je kupowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna spódniczka i naszyjnik ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza ;) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/lightautumnlook.html.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo subtelnie pokazałaś pończochy przez co całość wygląda mega sexi. Świetny look, sama lubię połączenie wyrazistej spódniczki z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna spódniczka i Ty pięknie wyglądasz ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna stylizacja! Wszystko jest ze sobą wspaniale połączone *.* Buty przecudne <3
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyno jakie Ty masz piękne nogi! :)

    Spódnica bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej a te ponczochy nie powinny byc schowane? Czy to celowy zabieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowy, chciałam pokazać że są też elementem stylizacji. Widać je tylko trochę, więc nie jest to nic złego.

      Usuń
  32. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze ślicznie<3 Czy mogłabyś poklikać w linki u nas, byłybyśmy bardzo wdzięczne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny zestaw,pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja bardzo fajna, buty również, choć wolałabym je w wersji bez tych "ćwieków" :) ale zgadzam się takie wysokie buty z dużą platformą często stają się najwygodniejszymi :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. stylowo i z pazurem:) ślicznie wyglądasz, a ta spódniczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pieknie, sexownie, po prostu powalająco wyglądasz w tym zestawie ♥
    Wszystko cudne, spodniczka prześliczna, szpile - WOW
    Świetna sesja, zdjęcia extra...no rewelacyjny post kochana !!!
    Piekna dziewczyna z Ciebie :****

    Pozdrowionka
    Joanna ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj podoba mi się ta spódnica, podoba... i kolor i fason! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna spódniczka :)
    Bardzo podoba mi się całość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing high heels ! I love them :)
    please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę takiej miejscówki na zdjęcia! :)
    Na moim blogu nowy post zapraszam ! :* milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz. :)
    Mam tą samą spódniczkę tylko że mietową. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna sesja!
    Zapraszam do mnie: www.emkiwak.com

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna spódniczka! :D
    Kupiłam sobie ostatnio coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. spodniczka ładnie ozywia calosc, slicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna spódnica zupełnie w moim stylu ! :)
    Co powiesz na obserwacje za obserwację ? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow kochana wyglądasz bosko !
    piękna spódniczka- bardzo podobają mi się takie piankowe, sterczące- a do tego neonoweLOVE <3
    super, że przelamałaś ją skórzaną ramonką- tak charrakternie wyszło=- jak najbardziej moej klimaty :)

    A przed ostatnie zdjęcie jest czadowe ! :D


    pozdrowionka :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  50. Spódniczka świetna
    Zapraszam http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. wow zajebista spodniczka! Ja mam podobna, tzn tez taka rozowa, ale twojja ma fajneijszy kroj.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta spódniczka prezentuje się fantastycznie :) I ten kolor! Idealna na jesień. Sama posiadam spódniczkę z neoprenu, ale w kolorze bezpiecznej szarości. Twoja stylizacja sprawia, że nabieram ochoty na kolejną, właśnie w takim kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. super połączenie, wyglądasz bardzo kobieco!
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny kolor tej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Niby ta spódnica jest taka dziewczęca i kobieca,ale Ty nadałaś jej zupełnie innego charakteru.
    Jest mocno i z pazurem a ja to uwielbiam najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ta spódniczka jest przepiękna! świetnie wyglądasz, pasuje do ciebie!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Spódniczka ma śliczny kolor! ❤

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacja, buty genialne a spódniczka cudna! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz, spódnica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Spódniczka oraz torebka bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  62. ale nogi <3 świetna stylizacja, kolor spódnicy mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ta spodniczka swietnie wyglada w polaczeniu z czarnym *.*
    super blog! zapraszam do mnie http://fineklass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej świetna spódniczka :)
    Co to masz za rajtki z tą koronką? Dobrze one się trzymają? Myślisz, że mogłabym założyć takie pod spódniczkę do szkoły i nie będzie ich widać? Rajtki dla mnie strasznie niewygodne są, cały czas mi zjeżdżają, wpijaja się i w ogole :/ . wygodne one są?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pończochy z Gatty. Są wygodne, i trzymają się świetnie, bo mają taką hmm gumową wstawkę. Do szkoły to bym nie polecała, jakoś tak pończochy i szkoła nie kojarzą mi się zbyt dobrze. Może spróbuj kupić inne rajstopy, z lycrą, nie wiem jakich używasz, ale takie są praktycznie nie wyczuwalne i bardzo dobrze się dopasowują.

      Usuń
  65. Dzięki za rady spróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)