Glam Fall / Autumn makeup tutorial

Udostępnij ten post


Gdy wyglądamy przez okno, nie trudno nam stwierdzić, że lato na dobre nas opuściło.
Na jej miejsce przyszła jesień, w zacnym burgundowo - pomarańczowych kolorach. Razem z zawartością garderoby często zmieniamy też makijaż na zdecydowanie, cięższy, w mocniejszych kolorach. I to najbardziej lubię w jesieni. Mogę wtedy poszaleć z kolorem wina na ustach, burgundowym ubraniach, mocnych oczach . Dawno nie było postu z kategorii "bjuti", a więc szybko się zebrałam i przychodzę do was z kolejnym makijażem. 

Jest to odważny, wyraźny look, dla osób które nie boją się ciemnych kolorów. 





STEP 1 - TWARZ 

Pierwszym krokiem w naszym dzisiejszym makijażu jest przygotowanie twarzy, czyli kolejno nakładamy podkład, korektor i puder.
Wiadomo jak to jest jak chcemy się wcielić w kogoś kim nie jesteśmy, musimy troszkę poprawić nasze rysy twarzy, więc zrobiłam troszkę mocniejsze konturowanie, z akcentem na nos, kości policzkowe i linię żuchwy.

STEP 2  BRWI

Brwi, przeczesuję grzebyczkiem i podkreślam je kredką z Catrice w kolorze date with Ash-tone .
Jest to kolor chłodny, i bardzo naturalny. 


STEP 3 - OCZY

Oczy w jesiennym makijażu, muszą być wyraziste ale i lekko przydymione. Zastosowałam kombinacjię kolorów jakie można zaobserwować w naturze, czyli brąz, pomarańcz, ale także fiolet by podkreślić kolor tęczówki. Całą powieke zaznaczamy brązowym cieniem, na środek nakładamy pomarańczowo-złoty cień, a załamanie blendujemy fioletowym cieniem. Całość dopełniamy tuszując rzesy i rysując czarną kreskę eyelinerem. ( Czerń , można też zastąpić brązem ).

STEP 4 - USTA

I tutaj, kluczowy punkt programu. Ja bardzo lubię mieć mocno podkreślone usta. Tutaj użyłam kombinacji dwóch pomadek w odcieniach ciemnego wina , śliwki i burgundu. 
( Wiem, że usta nie są idealne , ale jestem totalnym laikiem , jesli chodzi o ich obrysowanie, jeszcze sporo nauki przede mną ) 

Na wasze opinię czekam jak zawsze w kometarzach.
Buziaki , Paulina♥



A tak prezentuję się makijaż w całości :







Do wykonania makijażu użyłam : 
  • Krem BB, SPF 15, Ziaja
  • Bronzer for Contouring , My Secret
  • Korektor, Lovely Magic Pen Brillance
  • Eye brow stylist - Catrice, nr 020
  • Paletka cieni,Lovely 
  • Brązowy cień , My Secret Matt Eye Shadow nr 506
  • Fioletowy cień Sensique Velvet Touch nr 155
  • Maskara The Rocket Volume Express, Maybelline Waterproof
  • Eyeliner, Essence Liquid Ink
  • Szminki mix P2 Madison Square & My Secret Dress me up w kolorze Berry. 


40 komentarzy :

  1. uwielbiam w sezonie jesienny tak mocno podkreślać usta:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super make up.Idealny na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mistrzynią makijażu <3 mam nadzieję, że za jakiś czas będę w stanie u siebie stworzyć choć w połowie takie piękne cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, ja maluje się tak prawie zawsze - tak czuje się najlepiej :) Mieszanka na ustach super, gdyby to byla jedna szminka to na pewno bym już kupiła :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt mieszanki szminek na pewno jest niższy niż niejedna pojedyńcza. Golden Rose - 11 zł a My Secret coś koło 8 ;)

      Usuń
  5. Świetne te kolory, a makijaż jest cudowny. Uwielbiam jesień tylko za te ciemne i nasycone kolory. To jest genialne.
    Chyba sama spróbuję się tak pomalować. :)
    Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: szpiegtworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, najbardziej przypadła mi do gustu ta drrrapieżna kreska na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie ♥ zazdroszczę mocnego koloru szminki, mi nie pasuje nic ciemniejszego od koloru ust, sprawdziłam :)
    Cudownie Ci w takich kolorach !!

    Miłego wieczorku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż:) cudnie podkreśla Twoje brązowe oczka, a kolor na ustach jest dopełnieniem całości:) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie Ci w takim koloze ust! ogolnie makijaz idealny dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Bordo jest idealny na jesień!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: GRECKA stylizacja prosto z Grecji - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba muszę się odważyć na jakieś mocniejsze kolorki na powiekach:)
    świetny makijaż, ślicznie Ci w takim kolorze szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż :)
    uwielbiam takie ciemne połączenia, sama takie robię, ale dość rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że to nie dla ciebie problem :)
    bawisz się kosmetykami i wychodzi coś pięknego :)

    Zapraszam na nowość : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż bardzo mi się podoba! Te cienie są śliczne! Ja nigdy nie używałam cieni, może już czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jesienny makijaż ;)
    Bardzo mi się podoba ;) Zapraszam do mnie na nowy post z przepisem na pyszną tartę :) będzie mi miło jeśli zostawisz jakiś komentarz po sobie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/applecake.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolor na ustach ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuje ci ten makijaż :) bardzo ładnie wyglądasz!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super:) pasuje Ci ten kolor szminki:)!
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały makijaż bardzo mi się podoba i naprawdę do Ciebie pasuje :) Ale usta w tym wszystkim są najlepsze - genialne wprost! Sama szukam idealnej szminki właśnie w kolorze burgundowym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kreski na każdym tle i wyraźne usta, świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się nie boje mocnych makijaży, zatem Twój mi się bardzo podoba :) zwłaszcza kolor na ustach

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kreski, od zawsze chciałam się nauczyć takich robić, ale jakoś nie mam do tego cierpliwości :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż. :)
    Idealnie pasuje na jesień w dodatku ten cudowny odcień pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, jesienny makijaż! Uwielbiam bordo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny makijaż, a sweterek przepiękny, gdzie mogę taki dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek zrobiła mi kiedyś babcia , w sklepie takich nie ma ;)

      Usuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)