Jesienna lista must have | AUTUMN MUST HAVE 2015

Udostępnij ten post

Hejka kochani, przychodzę do was po dłuższej przerwie, naładowana pozytywną energią. Więc nie owijając w bawełnę, zacznijmy od przejrzenia ofert sklepów internetowych , co mają dla nas w swojej ofercie na nadchodzący sezon. Gotowi ? Zaczynamy !

Ps. To nie jest post sponsorowany  ;) 

1. SWETRY | SWEATERS


Uwielbiam swetry, czy cienkie czy grube, czy w sploty warkocza czy ażurkowe. Każde , dosłownie każde kradną moje serce. Zawsze lubiłam tylko dopasowane ubrania, jednak w tym roku moją uwagę przykuły wielkie, oversizowe swetry, które wyglądają jak poncza. Są po prostu cudowne. W modzie jak zauważyłam królują kolory szarości, burgundu czy zieleni. Ale w moim zestawieniu dodałam akcent od siebie czyli neon ;) 





1 |  2 |  3


2. KURTKI I PŁASZCZE 


Temperatura spada, nie chce nam się wychodzić z domu bo boimy się że zamarzniemy na kość. Albo mamy dylemat, ubrać się ciepło i niemodnie czy modnie ale nie ciepło . W internecie znajdziemy wiele wspaniałych płaszczy, trenczy, parek, kurtek. Mnie w oko wpadł styl militarny połączony z białym futerkiem. Rewelacja ! Ale do łask wracają też grube, kolorowe długie płaszcze, lub wersje a'la szlafrok.




4 | 5 | 6


3. BUTY | SHOES


Jeden z najważniejszych elementów ubioru. Przecież, mam rację , że każda z nas w choć małym stopniu jest butoholiczką. Na jesień sklep oferuje nam bogaty wybór botków, muszkieterek.
Choć ja ostatnio pokochałam buty w stylu timberlandów.



7 | 8 | 9



4. SZALIKI I CZAPKI


Tak, moje drogie panie , pora włożyć na nasze głowy jakieś cieplejsze okrycie. Włosy bardzo źle znoszą niskie temperatury. Ale nie ma powodu do paniki, na pewno tutaj znajdziecie coś dla siebie ;)
Ja w swojej szafie postawiłam na czapkę beanie. Ale pięknie w naszej jesiennej stylizacji będzie wyglądać duży kapelusz. Szczególnie w połączeniu z płaszczem i wysokimi botkami ;)





  
10 | 11 | 12

20 komentarzy :

  1. Bardzo ładne rzeczy :)
    Ja też już powoli zaczynam się przygotowywać do jesieni.
    zapraszam do siebie : milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję zakupić jakieś sweterki (w Orsay są bardzo fajne), kurteczkę i być może buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista :) Ja też w tym sezonie wybierałam głównie kolor bordowy, czarny i kremowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne botki są cudowne ! :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzieki, ale to nie jest post sponsorowany , więc nie musiałaś "klikać" . Linki są do rzeczy, po to by jak komuś się spodobały i chciał je kupić nie musiałby długo szukać ;)

      Usuń
  5. Te płaszcze zwłaszcza obłędne są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te swetry genialne, najbardziej mi się podoba ten czerwony. Świetnie pasowałby do mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Butoholizm...hymn skąd ja to znam ! Jeszcze na liście powinna znaleźć się torebka, w końcu każda okazja jest dobra zeby ja kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne ciuszki, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko chodzę na zakupy po ciuchy, wolę coś uszyć ;) ale inspiracje się przydadzą :D

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. te timberki błękitne za mną chodzą i chodzą. Chyba się w końcu na nie skuszę:p I dobrze,że naładowana pozytywną energią, aby ta energia z Ciebie nie zeszła!:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kilka propozycji, wśród swetrów, nr 2 <3
    Wsród kurtek, parka, chociaż płaszczyk też świetny,,,,kurczę, jednak wszystko bym przytuliła :D
    Super post kochana :****

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj jakie cudne inspiracje <3 poproszę wszystkie!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. te błękitne trapery są mega!
    PS: zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :) Po więcej informacji zapraszam do mnie na bloga - http://klaravanpure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko z Twojej listy chętnie bym przygarnęła, ale najbardziej podoba mi się ten bordowy sweter, kapelusz oraz szal w kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy kolejna stylizacja z mega szpilkami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie, żadnej takiej niestety nie planuję. Jeśli pojawi się stylizacja to będzie to już raczej jesienny klimat. Aktualnie szukam i mam w planie zakup muszkieterek za kolano, więc może z nimi coś się pojawi.
      Pozdrawiam. I zachęcam do założenia konta google + by nie komentować z anonima.

      Usuń
  16. Czerwony sweterek chętnie przygarnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Propozycje sweterków naprawdę świetne, wszystkie chętnie bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)