Ulubione szminki na jesień | Autumn lipstick

Udostępnij ten post



Jesień przyszła i chyba zostanie z nami na dobre. Ale nie ma co się martwić , w każdej sytuacji można odnaleźć plusy i minusy. I dziś przychodzę do was właśnie z takimi plusami. Jak już zauważyliście w ostatnim makijażowym poście , lubię mocne akcenty na ustach, noszę je cały rok, ale akurat jesienią jest sezon na bordowe , śliwkowe , ogólnie odważne kolory na ustach.
Chciałabym wam zaprezentować moją małą kolekcję i ulubieńców na jesienne dni .
Występuje tu różnorodna paleta kolorystyczna, od nudziaków po czerwień i wino, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie .





Na początku moja mała rodzinka z firmy Golden Rose. Uwielbiam te pomadki za ich trwałość, krycie, i przede wszystkim za piękny kolor i nie wysuszanie ust. Można je złapać w sieci, w sklepie Golden Rose, ale też na wyspach w centrach handlowych.





Moje szminki to numerki, 02,07,14,18 z słynnej serii Velvet Matte. Kosztują one około 12 zł. I są niesamowite, polecam je każdemu kto tylko się nawinę. Nie trafiłam jeszcze na lepsze pomadki niż te. Ale jak to się mówi, nigdy nie mów hop.



Zaczynając od lewej strony , mamy piekny kolorek w odcieniu mocnego brudnego różu .
Jest to numerek 14. Nastepnie obok niego widzimy pudrowy róż Z(numerek 07) , trochę za jasny jak dla mojej karnacji ale bardzo go lubię. Potem numerek, 02 , ulubieniec nad ulubieńce. Piękny nudziakowy odcień, a'la Kylie Jenner. I na końcu mój najnowszy nabytek, a właściwie prezent od mojego chłopaka. Piękny odcień, idealnej czerwieni . Numerek 18 jest to zamiennik kultowej , droższej pomadki z Mac , Russian Roulette.
Poniżej zobaczycie swatche tych cudnych pomadek.


6 - Golden Rose Velvet Matte nr 02 , 7 -Golden Rose Velvet Matte nr 07,
8 -
Golden Rose Velvet Matte nr 14 , 9 -Golden Rose Velvet Matte nr 18


Kolejne szminki są już w typowo jesiennych kolorach, choć jedna to odmieniec. Taki , ostry, i bardzo nasycony róż. Pomadki są z firm My Secret, Golden Rose z seriii Vision Lipstick, a także druga moja ulubiona firma Essence, a także niedostępna stacjonarnie w Polsce p2.



Pierwsze z nich jak widać, to typowe fiolety z domieszką różu, czy czerwieni. Sprawdzą się przy mocnych makijażach, lub jako głowny akcent przy lekko pomalowanych oczach.




Szminka z Essence, i Golden Rose jest bardzo trwała i ma kremową konsystencję. Długo utrzymują się na ustach, ale mają tendencję do "zjadania się ". Co do pozostałych szminek mam lekkie zastrzeżenia, sprawiają nieco problem przy aplikacji, szczególnie ta z My Secret, ale za kwotę 8 zł , nie możemy wymagać cudów.


A tak poniżej prezentuję się swatche danych szminek : 
1 . Essence , Blush my lips numer 12 , 2 - p2 042  Madison Square
3, My Secret DressUp nr 9 Blueberry, 4- Golden Rose Vision Lipstick nr 125



A wy macie swoje ulubione pomadki na jesień ? Pochwalcie się w komentarzach ;)


Buziaki, Paulina♥

53 komentarze :

  1. ja dopiero co przekonałam się do szminek i żałuję że wcześniej się w nie nie zaopatrzyłam :/ muszę to nadrobić :D poluję właśnie na te Golden Rose :)
    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor My Secret :) U mnie też na dniach pojawi się taki post, postanowiłam po krótkim testowaniu tych nieszczęsnych Golden Rose napisać o nich, oraz o moich ulubionych kolorach na jesień, chociaż brakuje mi jakiegoś fajnego, nie za ciemnego brązu. Możesz coś polecić w takim kolorze? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szminki! moja ulubiona szminka taka jesienna to chyba z kate moss i l'oreal :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham pomadki z gr z tej matowej serii. Sama mam tylko odcień 02, ale chyba zacznę je kolekcjonować. ;)

    http://www.xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam pomadki one tak pięknie wyglądają na ustach ! Kolory pomadek z Golden Rose są piękne naprawdę idealne na jesień!

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolory

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kolory są piękne<3

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 02 i 18 z VM - jak najbardziej mam i praktykuję jesienią ;) Dodałabym jeszcze do tej gromadki 23! 125 z Vision również mam i również uważam, że to ideał na zimę :) Lubię jeszcze Beau Brun z REV Bourjois albo Inglot 422 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi ulubionymi kolorkami na jesień jest niezmiennie czerwień i fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolorki, ja ostatnio lubię matowe :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolorki, ciekawe jak prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pomadki Golden Rose :) Fajne są tez te z serii Ultra Rich Color, ale pokłony nalezą sie przede wszystkim matowym kredkom :) Nie ma zbyt wielkiego wyboru kolorystycznego, ale trwałością biją wszystkie inne na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pomadki Golden Rose :) Fajne są tez te z serii Ultra Rich Color, ale pokłony nalezą sie przede wszystkim matowym kredkom :) Nie ma zbyt wielkiego wyboru kolorystycznego, ale trwałością biją wszystkie inne na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. takie kolory jesienne sa teraz bardzo modne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam swoją kolekcję Golden Rose, nie spotkałam jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadek Golden Rose jeszcze nie używałam ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolor :) idealne na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie kolor 9 z golden rose :) A moja ulubiona jest pomadka/blyszczyk z lovely , nie rozmazuje się i trzyma długo :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki z golden rose ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubie ciemniejsze kolory na jesień! A twoje sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja kolekcja szminek jest naprawdę imponująca :)
    ja się dopiero powoli do nich przekonuję, ale nr 9 z golden rose z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiamy szminki z Golden Rose !!! mamy czerwoną i ciemną różową <3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kredki do ust z Golden Rose :D ostatnio wahałam się nad kupnem szminki ale nie wiedziałam czy długo trzyma itp. Teraz juz wiem że moge ją spokojnie kupić :D Takie kolory szminek są świetne jeszcze w taką ponurą pogode :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Golden Rose mają naprawde świetne pomadki w szczególności nowa seria matowych w pisaku <3 co do twojej kolekcji, imponująca :)) Najbardziej wpadł mi w oko odcień żywej czerwieni od Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadki z Golden Rose są świetne i bardzo tanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomadki z Golden Rose od dawna są na mojej liście must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 9,2 i 3 biorę wszystkie <3 Słyszałam iele dobrego o tej serii matte z GR, miałam ich kilka szminek i przebijają droższe szminki ceną, kolorami i trwałością przede wszystkim.
    Polecam też zainteresowac się tematem (no chyba że miałaś już taki post) tintów do ust;)
    Katsuyatsu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam dwa tinty, pokazywałam je już w jednym z pierwszych postów o szminkach. Polecam zajrzeć :) jednak ten rodzaj pomadki mi nie podchodzi :)

      Usuń
  29. Strasznie podobają mi się takie ciemne szminki, nawet mam jedną, ale nigdy nieużywaną. Jakoś nie potrafiłabym chodzić z pomalowanymi ustami, tym bardziej, że strasznie je obgryzam, więc pewnie większość pomadki miałabym na zębach :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj tych z Golden Rose np te nowe w kredkach, gwarantuje że nie będą na zębach tylko na ustach ;)

      Usuń
  30. Z GR nie miałam jeszcze żadnej. Kolor tej z My Secret jest świetny. Osobiście uwielbiam szminki z Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja rzadko używam szminek. Mam dwie w kosmetyczce, ale nie używam ich często - mam wąską górną wargę i mam wrażenie, że źle na mnie wyglądają. Ale gdybym miała ładne usta malowałabym się odcieniami bordowymi, które uwielbiam u innych! Twoje odcienie 2, 3 i 4 są dla mnie fantastyczne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tym roku zakochałam się w szminkach, kupuj lub dostaję w przeróżnych odcieniach. Twoje są świetne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne odcienie szminek, widzę że używamy tych samych pomadek :P
    jeśli chodzi o kozaki, o które pytałaś to nie spadają z nóg i się nie marszczą , polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. ja uwielbiam ciemne kolory, tylko takie mi pasują! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja najbardziej lubię szminki od Meybelline :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Sensational ? A polecasz jakieś konkretne odcienie ;) ?

      Usuń
  37. ja kupiłąm w kolorze marchewkowym;) albo dyniowym jak kto woli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a co to za dyniowy kolor ? Jestem bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  38. Czaję się na pomadki GR :)
    ps: marka p2 zaczyna być powoli dostepna w PL szafy pojawiają się w hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ta - My Secret DressUp nr 9 Blueberry :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jesienią staram się jak najczęściej malować usta szminkami w intensywnym kolorze - by jakoś "rozweselić" mój wizerunek na tle tej szarej jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też bardzo lubię szminki z GR, a jeszcze bardziej konturówki z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)