RECENZJA : GOLDEN ROSE VELVET MATTE NR 18

Udostępnij ten post








Dziś przychodzę do was z recenzją , mojej ulubionej a jednocześnie najnowszej szminki z kolekcji Golden Rose Velvet Matte o numerku 18 . Długo czaiłam się na tą szminkę, aż w końcu dostałam ją jako prezent urodzinowy od mojego faceta. I zakochałam się od pierwszego pomalowania .








Szminka ma kolor, typowej czerwieni, takiej głębokiej, nie wchodzącej w żadne pomarańcze ani róże. 
Do jej zakupu zachęciła mnie też recenzja Red Lipstick Monster , która w swoim filmiku określiła ją jako zamiennik kultowej szminki z MAC RUSSIAN RED .  Za o wiele niższą cenę mamy produkt wysokiej jakości, i wcale nie gorszy od jej droższej siostry z wyższej półki. Zachęcona wysoką oceną postanowiłam spróbować. I nie zawiodłam się. 





Pomadka, bardzo długo utrzymuję się na naszych ustach, a co najważniejsze nie wysusza się ani nie rozmazuję. Wytrzymuję jedzenie a także picie, ale wiadomo nie ma szminek pancernych , i nie jest to szminka permanentna więc kiedyś na pewno się zetrze. Kolor schodzi , wręcz blednie równomiernie, a nie zjada się tworząc nam karykaturalny obrys ust . Dodatkowym atutem jest to że zawiera ona w składzie witaminę W . 



Za 4,2 g pomadki zapłacimy w przybliżeniu ok. 12 zł, a za szminkę z Mac 90 .
 Więc jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda tańszy zamiennik, i od dawna szukał idealnej czerwonej pomadki, niech śmiało kupuję tą z Golden Rose. Polecam ją z czystym sercem. 

Firmę Golden Rose poznałam jakiś rok temu, kiedy w mojej galerii otwarto ich sklep, i od tamtego czasu, kupując od czasu do czasu szminki innych firm , zawsze potem wracam do nich. Świetna  jakość niskie ceny. Uwielbiam ♥



Ocena : 9/10 




Kto ma produkty Golden Rose i tak samo jak ja uwielbia ich firmę?
 Jakie są wasze ulubione produkty ? Piszcie w komentarzach ;)


Buziaki, Paulina ♥




Komu spodobał się wpis, zapraszam do polubienia 

mojego fanpagu na Facebooku :) Będzie mi bardzo miło. 



                                                  Whisperyourlove

23 komentarze :

  1. Mam tę szminkę i również polecam, jest super ! Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie --> http://nieidealniblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam pomadke z serii velvet matte i szczerze kocham ją całym sercem za trwałość 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny wpis , muszę wypróbować tą szminkę :D
    Zapraszam do mnie na nowy wpis z jesienną stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szminki tej firmy,są niedrogie, trwałe i matowe,ale niewysuszające! Moja ulubiona czerwień trochę jaśniejsza od twojej nr15 mam ją w ostatnim poście , bordo nr20, głęboka czerwień nr 19 i piękną fuksje nr13. Twoja też jest piękna. Wszystkie polecam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szminka ma piękny, czerwony kolor. Bardzo mi sie podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor:) ja ostatnio zamówiłam nr 6, 19 i 25:) jestem ich bardzo ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Golden Rose, wszystkie szminki bardzo długo utrzymują się na ustach :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No wlasnie, a ja takiej czerrrrwonej szminki poszukuję, nie wpadającej w róż, czy pomarańcz- czystej głęboskiej czerrrwieni i nigdzie znaleźć nie mogę grrrr
    ostatnio nawet na tej promocji w rossmanie -49% buszowalam wszystkie półki i nic :/

    Twoja jest piękna0 faet ma gust :D

    buziaki:*
    dAria

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna szminka :)
    zapraszam do siebie. Może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Golden Rose goni tak naprawdę wiele drogich marek. pomadka świetna, bardzo Ci w niej ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu szminki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te pomadki. Teraz jeszcze pokochałam nowe pomadki w kredce też Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie post, który czyta w moich myślach. Wczoraj edukowałam się w sprawie Russian Red :) najbardziej podobały mi się opinie, że pięknie "wybiela" zęby. Czy ta z GR również nie sprawia, że zęby optycznie żółkną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem, ja nie lubię uśmiechać się z pełnym uzębieniem bo wyglądam gorzej niż źle wiec ciężko mi to stwierdzić. Kosztuje niewiele wiec aż żal nie sprawdzić :)

      Usuń
  16. Prezentuje się naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ma bardzo ładny i naprawdę usta świetnie wyglądają - tak idealnie pokryte kolorem. Ja z Golden Rose to tylko lakiero do paznokci stosowałam póki co

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek pomadki jest świetny :)
    Bardzo pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam wiele dobrego o szminkach Golden rose.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)