Trochę social media, trochę o mnie.

Udostępnij ten post

Dzisiejszy post poświecę na bardziej informacyjne treści . Prowadzę bloga już od jakiegoś czasu, czytelników stałych, które pojawiają się aktywnie pod każdym postem przybywa, i chciałabym im z tego miejsca bardzo podziękować za docenienie moich "wypocin" . Ale przejdę do sedna, i chcę żebyście mnie choć trochę poznali.






KIM JEST WHISPERYOURLOVE ?
___________________________________________________________________________

Prosta, zwykła dziewczyna. Studentka, 2 roku reklamy i komunikacji społecznej, szczęśliwa dziewczyna super faceta. Czasem zwariowana, czasem zamknięta w sobie. Oaza spokoju, albo wulkan energii. Z mnóstwem pomysłów na minutę, ale lenistwem do ich wykonania. Małe 1,64 , czasem wkurzające, ale dające się szybko polubić. To właśnie ja, a na imię mam Paulina.
Wiele osób zdrabnia moje imię i mówi po prostu Paula, nie obrażam się. Ale nie nawidzę zdrobnienia Paulinka, grrr. ;)










UZALEŻNIONA OD SELFIE 
____________________________________________________________________________

Tak, to pewnego rodzaju choroba. Ale nie ma dnia kiedy, nie zrobiłabym sobie jednego selfie.
No dobra są, takie dni, ale to już musi być jakiś kryzys. Lubię dodawać zdjęcia, nie tylko mojej własnej twarzy. Ale żeby się o tym przekonać zapraszam was na mój profil na Instagramie, i zachęcam do dodania mnie do obserwowanych, będzie mi bardzo miło, gościć w moim gronie kolejne osóbki ;)


Instagram




KOCHAM MODĘ !
_____________________________________________________________________

Nie mam określonego stylu, ale za to mam kilka ulubionych kolorów które lubię łączyć w różnych kombinacjach.  Najbardziej lubię klasykę - czyli biel, czerń i szarość. Lubię elegancję i kobiecość , ale najczęściej stawiam na wygodę i sportowy styl.  Od wielu lat walczę z moją szafą by w końcu zapanował tam ład , skład i porządek. Mam dużo ciuchów, ale jak każda kobieta najczęściej.. nie mam w co się ubrać :). Lubię tworzyć rózne stylizacje i obserwować ludzi z modowych kregów ,dlatego zapraszam do mojego profilu na świetnej stronie - MODNA POLKA.

whisperyourlove-modnapolka





SNAPCHAT !

_________________________________________________________________________

O tak, snapchat opanował moje życie, i według mnie jest to najlepsza z możliwych aplikacji, dzięki której można dzielić się z innymi wieloma ciekawymi rzeczami, tym co się aktualnie u nas dzieje, można sobie pogadać, a także wysłać śmieszne fotki, i o ile nikt nie zrobi screenu, nie trafią one do czeluści internetu. Naprawdę polecam wam tą aplikację ! A to mój snap.
 @MRSCOFFIE





FANPAGE
________________________________________________________________________________

Jak wiecie lub i nie wiecie, razem z moim blogiem został założony fanpage na Facebooku, tam najłatwiej jest mi komunikować się z wami, i przekazywać wam różne niusy, czy po prostu informować o nowych postach. Jeśli chcecie być na bieżąco, a podoba wam się mój blog i chcecie docenić moją pracę , zachęcam gorąco do kliknięcia "LUBIĘ TO " , będzie mi niezmiernie miło jeśli będzie was coraz więcej.

Ps. Nie potrafię dodać tutaj odnośnika do mojego fanpage, próbowałam przez Page Plugin, wklejam kod w <body> i niestety nie działa. Jakby ktoś miał dla mnie jakiś wskazówki, bardzo proszę o kontakt.

FANPAGE WHISPERYOURLOVE






Mam nadzieję , że post wam się spodoba i ze zgromadziliście choć trochę przydatnych informacji o mnie. Jeśli tak dodajcie mnie proszę do obserwowanych, lub polubcie stronkę ;)
W komentarzach czekam na linki do waszych instagramów, fanpagów i snapchatów.
Buziaki, Paulina ;)

15 komentarzy :

  1. Też zdecydowanie jestem uzależniona od social media.. :) + to Twoje takie rzęsiory?!
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie moje. Doklejone od Bourjois ;)

      Usuń
  2. fajny make-up, a rzęsiorki robią wrażenie :) co do social media- bez tego ani rusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam dużo ubrań i nigdy nie mam się w co ubrać;) Ślicznie wyglądasz na tym selfie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, jak zawsze z resztą :P
    Też rozumiem takie uzależnienia, niestety w takich czasach żyjemy, ale fajnie, że mówisz o tym otwarcie :)
    Sama tez chyba jestem uzależniona...tak, jestem :D

    Miłego wieczorku !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. haha , a ja lubię jak mówią do mnie Paulinka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. miło się czegoś dowiedzieć o Tobie :)
    ps. rzęsy masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie zaobserwowałam i dodaje na insta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te rzęski :) zdecydowanie.. robienie selfie uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty. :) ps. Ja również nigdy nie mam się w co ubrać... A szafa pełna haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tego typu posty, bo można się bardzo dużo dowiedzieć o autorce bloga. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny make - up! Jak oceniasz te rzęsy podczas użytkowania? Ja używam od Ardell chętnie wypróbowałabym coś nowego :)

    obserwuję :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są tragiczne ale mają bardzo teatralny efekty. Ardell sama chce wypróbować. Te co są na zdjęciu to Bourjois. Ale polecam np na sylwestra :)

      Usuń
  13. Lubię takie wpisy o innych, sama jakiś miesiąc temu zokazji pierwszych urodzin bloga publikowałam fakty o mnie. Sama bardzo lubię media społecznościowe, jednak do snapa jeszcze się nie przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)