DROGI ŚWIĘTY MIKOŁAJU...

Udostępnij ten post


Tak wiem, czasy kiedy, wierzyłam że Mikołaj przynosi prezenty już daaawno mineły, ale warto zrobić taką wish listę prezentową, a nuż może pomożecie komuś kto ma problem z wybraniem dla was prezentu idealnego . Dlatego ja stworzyłam taką listę , top 10 rzeczy które bardzo mi się podobają.







1. GOLDEN ROSE- 
MATOWA KREDKA DO UST

Tą firmę uwielbiam już od bardzo dawna, dlatego chciałabym powiększyć grono tej oto rodzinki o kilka nowości. Mam już wiele szminek które uwielbiam, ale te kredki też podobno są nieziemskie.



            2. BLUZA Z NAPISEM 

O tak te bluzy chodzą za mną już dłuższego czasu. Ostatnio myślałam żeby zmienić w końcu styl z sportowego na bardziej kobiecy ale jednak street wear wygrywa. 




3. PERFUMY
Z tym bywa różnie, bo czasem trafię na egzemplarz który mimo tego , że jest cudowny uczula mnie. Ale większość perfum jednak jest bardzo trafna. Ostatnio zmienił mi się gust z słodkich zapachów na bardziej cięższe i orientalne. np. Alien Thierry Mugler, ale też bardzo spodobała mi się nowa wersja Playboya , tak ta w panterkę ;)



4. SZLAFROK

Mimo, że to taka zwykła część garderoby, naprawdę cięzko jest znależć fajny, ciepły i milusi szlafrok w sklepach. Szukam takiego idealnego chyba od kilku miesięcy i nadal nic nie znalazłam..




5. PĘDZLE

Studiując książkę Ewy ( Red Lipstick Monster ) stwierdziłam że w moim asortymencie brak podstawowych pędzli do makijażu. Nie mam żadnego fajnego puchatego pędzla do blendowania, ani konturowania. I jaka ze mnie "makijażystka "... ;)



6. PALETKA CIENI

Mimo, że na co dzień nie eksperymentuje z kolorami, fajnie byłoby mieć taką paletkę a w niej wszystkie swoje ulubione kolory. Do tej pory moje cienie, są pojedynczymi egzemplarzami i bardzo często lubią się gubić. 



7. BIŻUTERIA

Jak każda kobieta, jestem sroką. Uwielbiam, wszystko co się świeci. Wszelakie kolczyki , łańcuszki, pierścionki, bransoletki. Ale to chyba normalne, kobiety już tak mają ;) Cała szkatułka, małych pierdółek a nam ciągle mało. Ale delikatna biżuteria to piękny prezent i długotrwały, bo będzie z nami przez bardzo długi czas.




8. COŚ PERSONALIZOWANEGO
Każdy z nas lubi dostawać coś, co jest przeznaczone tylko specjalnie dla niego. Wiemy wtedy że dana osoba o nas myśli, i naprawdę chciała nam sprawić przyjemność i pokazać jak bardzo jesteśmy dla niej ważni. Nie musi to być nasze imię na czymś, może to być coś co nawiązuję do nas, naszego stylu bycia.



9. STRÓJ DO ĆWICZEŃ

Od jakiegoś miesiąca zaczęłam chodzić regularnie na siłownie, chociaż fitnessem interesowałam się znacznie wcześniej, wiec na pewno przydałoby się zakupić jakieś fajne leginsy które podkreślą efekty naszej pracy czy top sportowy.




10. ?

A tutaj zostawię, jedną wielką niewiadomą . Nie jest to rzecz materialna, dlatego , że jest to.. szczęście. Chciałabym, żeby następny rok był pasmem sukcesów, radości, miłości. By każdy dzień, był przepełniony optymizmem, by nie brakło w nim uśmiechu ale zabrakło łez.
Chciałabym, żeby mój blog rozwinął się , nabrał tempa i zyskał wielu nowych , kochanych czytelników którzy aktywnie czytają tak jak teraz,  to co piszę.
I tego życzę z  tego miejsca każdemu z was. ♥




A wy już napisaliście list do "Świętego Mikołaja " ?
Co sądzicie o takich listach ?
 Podzielcie się ze mną swoimi opiniami w komentarzach. Oczywiście nie zapomnijcie też, zajrzeć i polubić mój fanpage . Będzie mi bardzo miło, powitać kolejnych czytelników ;)


17 komentarzy :

  1. Też mam braki w pędzlach, brakuję mi przede wszystkim porządnego pędzla do pudru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę spełnienia tych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowe kredki do ust GR od dawna są na mojej liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pisałam listu do Świętego Mikołaja, jako ten dzień przeszedł u mnie bez echa, aczkolwiek nie obraziłabym się, gdyby Mikołaj przyniósł mi takie prezenty, a szczególnie te ostatni... szczęście ;)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://monika-ludwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba samemu trzeba zrealizować swoją "list"ę prezentów! Niestety):

    OdpowiedzUsuń
  6. coś personalizowanego to moim zdaniem prezent idealny;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym chciała dostać podobne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele moich życzeń znalazłam w Twojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że Św. Mikołaj odwiedza twojego bloga i uda mu się spełnić twoje marzenia :) Taki kubek sama z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 "prezent" najbardziej wartościowy, świetny! Szczęścia i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała milusi szlafrok :) i 10 punkt najbardziej mi się podoba ujęłaś wszystko co ważne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym się ucieszyła z podobnych prezentów - szczególnie z perfum Thierry Mugler i którejś z tych ślicznych bluz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę spełnienia życzeń. Albo chociaż ich części ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń :) Swoją drogą fajna taka lista prezentów - duże ułatwienie dla tych, którzy nie wiedzą co kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)