MAKIJAŻ SYLWESTROWY | New Year's Eve Makeup

Udostępnij ten post




Ostatni post, ostatni makijaż w tym roku. Sylwester zbliża się wielkimi krokami, jeśli jeszcze nie jesteście pomalowane, zapraszam na inspirację. 



W ostatnim dniu starego roku, przychodzę do was z propozycją makijażu sylwestrowego.
Utrzymałam go w dość mocnej tonacji, jest to wersja wieczorowa. Modna ostatnio bordowa pomadka i oczy w lekkim złocie czy nawet odcieniu rose gold. Dokleiłam tutaj sztuczne rzęsy, ale dla delikatniejszego efektu można zostać przy własnych , a pomadkę zamienić na bardziej neutralną na przykład nude. 

Chciałam Wam , życzyć także by nadchodzący rok, był dla Was szczęśliwy, pełen miłości , zrozumienia, rodzinnego ciepła. By spełniły się Wasze każde postanowienia noworoczne, oraz wszystkie marzenia ;) 


LISTA UŻYTYCH KOMSETYKÓW:
Tusz Rimmel SuperCurler 24 H
Cienie : Paleta Classic makeup kit Lovely + cień MySecret nr 507
Eyeliner: Waterproof eye pencil Essence

Brwi : Catrice Eyebrow set + kredka Catrice 020
Usta : Kobo long lasting lip liner 108
Szminka Golden Rose Vision Lipstick 125
Sztuczne rzęsy : Bourjois wersja Volume

Podkład Kobo Matt Make up numerek 100
Kobo bronzer Sahara Sand
Kobo rozświetlacz 












Jeśli spodobała Ci się moja propozycja makijażu, nie zapomnij odwiedzić i polubić mój fanpage na Facebooku. Będzie mi bardzo miło ;)

10 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz, też lubię się tak malować. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie
    pasuje Ci taki makijaż
    i wspaniały kolor pomadki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż, podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż! :) Mocno podkreślone oko to podstawa na przyjęcia sylwestrowe! Samych sukcesów w nowym 2016 roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jak pięknie podkreślone oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, szczególnie oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż, gdybyś upięła włosy i założyła beret, pomyślałabym że jesteś Francuzką, ponieważ masz taką urodę. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)