RECENZJA : RED LIPSTICK MONSTER - TAJNIKI MAKIJAŻU

Udostępnij ten post



Szukasz ekonomicznych rozwiązań makijażowych ? Nie wiesz jak poprawnie wykonywać blendowanie czy konturowanie, a umiejętność narysowania kreski na powiece doprowadza Cię do białej gorączki ? Ta książka jest idealna dla ciebie. Zapraszam na moją recenzję i osobiste odczucia na temat tego dzieła.


Długo zwlekałam z napisaniem tej recenzji, bo chciałam jak najdokładniej wgłębić się w treść tej książki. Czytałam fragment po fragmencie, zdanie po zdaniu i starłam się zapamiętać jak najwięcej informacji by potem wykorzystać je w praktyce. Biblia makijażowa, chyba mogę się pokusić o takie kontrowersyjne stwierdzenie, nauczyła mnie bardzo dużo, chociaż sama postać autorki nie była dla mnie osobą nową. Ewę i jej kanał na YouTube odkryłam kilka lat temu, i nie żałuję naciśnięcia przycisku " SUBSKRYBUJ". Jej kanał tak jak i książka nie jest typowym poradnikiem urodowym, jej rad słucha się tak, jakby przed nami siedziała bliska dla nas znajoma i tłumaczyła nam prostym językiem, tego użyj tu, to zrób tak, a tego nie rób na pewno. Teraz opiszę wam w kilku punktach za co pokochałam tę książkę i dlaczego wam ją polecam.

EKONOMICZNE ROZWIĄZANIA

Wiadomo, nie każda paleta cieni, nie każdy podkład są na miarę naszych możliwości finansowych, ta książka jak i cała ideologia kanału pokazuję nam że tanie nie zawsze znaczy złe. I Ewa właśnie proponuje nam tańsze i dobre zamienniki znanych i drogich marek, tak by każdy czuł się zadowolony.
Już na samym wstępie udowodniła nam że najlepszych narzędziem makijażowych są nasze palce, za które nie zapłacimy ani grosza.




MNIEJ ZNACZY LEPIEJ

I tutaj wiele rad, znajdą dziewczyny które w ciągu dnia poprawiają po kilka razy swój makijaż. Nauczymy się tutaj jak zrobić to poprawnie , nie nakładając tony "tapety" na swoją twarz.




NOWA KOLORYSTYKA

Na co dzień malujesz się tylko brązowymi i beżowymi cieniami, a na usta nakładasz tylko błyszczyk ?To , oczywiście nic złego. Ja robiłam tak samo, ale dzięki przeczytaniu kilku stron i zastosowaniu koła chromatycznego, do codziennego makijażu włączyłam nowy kolor - niebieski. Nawet nie wiecie, jak jedna zmiana koloru , potrafi zmienić barwę tęczówki . Nie wierzycie ? Zapraszam do lektury, ale potem koniecznie podeślijcie zdjęcie i powiem wtedy : " A nie, mówiłam " ;)




MAKIJAŻ DLA OKULARNICY

I w tym dziale zagłębiłam się nieco dłużej. Sama mam wadę wzroku, noszę minusy. Więc moje oczy optycznie wydają się mniejsze. Ale teraz wiem, jak "oszukać" i powiększyć moje oczy makijażem. Taka mała sztuczka, a efekt piorunujący.


ODNOŚNIK DO FILMIKÓW

Na zakończenie każdego rozdziału znajdziemy kody QR, z odnośnikami do filmików odnoszących się do tematyki, jaką właśnie przeczytaliśmy. Więc jeśli , przeczytaliście ale nie jesteście do końca pewni jak daną rzecz zastosować w praktyce, czy potrzebujecie jeszcze więcej informacji na dany temat, jest to rozwiązanie idealne. I przyznam , że bardzo mi się spodobało.





Kto z was posiada już tą książke i chciałby się ze mną podzielić swoją opinią , zapraszam do komentowania. A jeśli nie, to szybciutko biegnijcie do księgarni , lub zamówcie ją w liście do " Świętego Mikołaja ".  Jest to też fajny prezent, który można podarować komuś bliskiemu pod choinkę ;)

Zapraszam też na mój fanpage ;)


22 komentarze :

  1. Książka zapowiada się bardzo fajnie:)
    Z chęcią bym ją przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zbieram się do kupna <3
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słyszałam że nic ciekawego i nowego w tej książce nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna osoba kusi mnie tą ksiązką :)
    Jest pięknie wydana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądałam tą książkę 3 razy w empiku i dalej się waham nad jej kupnem . Ale chyba w koncuu czas najwyższy na jej zakup :P
    wpadnij do mnie :) magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzę, że rzeczywiście książka robi furorę. Może sama zakupię :)

    zapraszam również do mnie :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się w nią zaopatrzyć bo same dobre opinie czytam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikolaj ma mi przyniesc wiec czekam :D

    Zapraszam:)
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiałam się nad jej zakupem, wydaje się być naprawdę fajna .
    niestety miałam już kilka takich książek i po jednym przeczytaniu leżą na półce, wiedza przyswojona i tyle.
    dlatego troszkę mi szkoda pieniędzy, jeśli wiem że na YT mogę obejrzeć jej filmiki

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna recenzja, nie sądziłam że książka jest tak fajnie skonstruowana :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówię u Św. Mikołaja :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka koleżanek które mają ta książkę i każda potwierdza, że są w niej mega dużo ciekawych porad makijażowych, które przydzadzą się chyba każdej kobiecie :) Mam ją już na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym tę książkę przeczytała, z tego co piszesz wynika, że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją ale nie jestem zbyt zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. zainteresowałaś mnie tą książką, a w szczególności działem dla okularnicy :)
    rlm ma genialny kanał i na prawdę świetnie radzi, takie makijażowe guru :)Wesołych :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze powiedziawszy nie przemawia do mnie RLM, Radzi jak wyglądać oszałamiająca a sama wygląda jak wygląda. Zapewne zna się na fajnym makijażu ale zupełnie nie trafia w mój gust, ale fajnie że komuś może pomóc :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ciekawymi makijażami już dawno się zaprzyjaźniłam, ale książkę chętnie bym nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie ją kończę, ale niestety w sumie nic nowego się nie dowiedziałam, więc chyba jestem już na zaawansowanym etapie w moim makijażu :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)