BLINKI

Udostępnij ten post



Dziś przychodzę do was ze specjalnym postem. Dostałam ostatnio propozycję współpracy od nowej, rozwijającej się odzieżowej firmy BLINKI  . Po przejrzeniu ich asortymentu, stwierdziłam , że bardzo chcę wypróbować i pokazać wam ich rzeczy. 


Są to fajne -designerskie koszulki , z unikatowymi brokatowymi napisami. Ale napisy też nie są byle jakie. Nie spotkacie takich w sieciówkach. Są bardzo zadziorne i humorystyczne.

Parę słów od firmy : 


Marka Blinki powstała jako odpowiedź na smutne i nudne wszechobecne koszulki z „płaskimi”, mało efektownymi i niewyróżniającymi się spośród innych nadrukami. W naszych koszulkach na pewno nie da się przejść niezauważoną i zgubić w tłumie. Wszystkie nadruki na odzieży z naszej kolekcji są błyszczące, brokatowe lub mieniące się, po prostu przyciągają oko.

   Nasze motto brzmi - "Jesteś odważna i zwariowana ? Podchodzisz z dystansem do samej siebie ? Nie boisz się wyrażać swoich myśli ? Chcesz aby Twój ubiór odzwierciedlał co Ci w duszy gra ? Lubisz wyróżniać się z tłumu ? Wyznajesz zasadę - life is too short to wear boring clothes ? Jeśli na większość pytań odpowiedziałaś TAK, to jesteśmy marką stworzoną dla Ciebie. Nasze oryginalne t-shirty z nadrukami pozwolą Ci wyrazić siebie, wyróżnić się z tłumu i zabłysnąć !".

   Oferowane przez nas koszulki szyte są z bawełny, ponadto stosowana technika wykonywania nadruku jest bardzo trwała. Wśród innych marek odzieżowych wyróżniamy się możliwością personalizacji - wyboru koloru folii, wyboru koloru koszulki, a także możliwości wykonania nadruku według własnego projektu, który z chęcią pomożemy Tobie zrealizować.

Co do jakości, koszulka która mi przyszła jest wykonana z bardzo dobrego gatunkowo materiału, rozmiar też trafiony. Całościowo oceniam to jako bardzo fajne przyszłościowe produkty i zachęcam was do ich wypróbowania.

Na start , dostajecie ode mnie zniżkę na zakup ;) 




A teraz odsyłam was do ich sklepu. Koniecznie pochwalcie się potem zakupami. A może już mieliście stycznośc i posiadacie koszulki tej firmy , piszczcie w komentarzach co sądzicie ;)







13 komentarzy :

  1. kiedyś, może z rok temu też współpracowalam z blink :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnka koszulka!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszulka! Swietnie wygladasz, taka chudzinka :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bluzka :) Nie słyszałam o tej firmie. Zajrzałam i faktycznie fajne mają ciuszki;p
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka, lubię takie proste ubrania z dobitnym motywem / cytatem:) A co jeszcze zwróciło moją uwagę to bardzo fajna nazwa sklepu , która zapada w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny nadruk, lecz pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną koszulkę wybrałaś :-) Też mam od nich jedną :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)