Dłuższa przerwa and come back !

Udostępnij ten post



Hej kochani.

 Zaczynam dziś tak jak zaczynałam na początku. Na samym początku chciałabym was przeprosić za moją dłuższą nieobecność i zaniedbanie bloga i was . Ostatnio dopadł mnie kompletny brak weny i brak czasu, a nie chciałabym zaśmiecać tego bloga nieprzydatnymi  i nudnymi postami .


Na wiosnę chciałabym wrócić z powrotem do dodawania stylizacji , i mam nadzieje że uda mi się to robić częściej niż dotychczas. Wracam też z prośbą do was, i w sumie z zapytaniem. O czym chcielibyście przeczytać u mnie na blogu, jakie posty zobaczyć w najbliższym czasie, chciałabym napisać na temat czegoś co was zainteresuje ale naprawdę nie mam pomysłu. 

Mam nadzieje , że nie gniewacie się za bardzo na mnie i nadal będziecie tu zaglądać.
A kto chce mnie bardziej zmotywować, zapraszam do kliknięcia magicznego lubię to na moim fanpage. Chciałabym w końcu przekroczyć magiczną liczbę 200 , bo o 1k nawet nie marzę, a byłoby mi bardzo miło !


3 komentarze :

  1. mnie brak weny nie dopadł jeszcze nigdy przez 5 lat blogowania :) oby takich dni było u ciebie jak najmniej :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)