Jak dobrze rozplanować swój czas ? | Planowanie z terminarze.pl

Udostępnij ten post



Zarządzanie swoim czasem to wcale, nie taka prosta sprawa. Doba ma tylko 24 godziny, a czasem czujemy że to stanowczo za mało i przydałoby się parę dodatkowych chwil. Ale jak zrobić tak , żeby dodać sobie parę minut ekstra i nie wydłużać tradycyjnego czasu dnia ?



PLANUJ Z WYPRZEDZENIEM
________________________________________________________________________________

Jesli masz coś zrobić jutro, zrób to już dzisiaj. A jeśli masz trochę więcej czasu, rozpisz sobie dokładnie w kalendarzu plan działania. Podziel swoją pracę, na poszczególne etapy, i odhaczaj każdy z nich. Dzięki temu, będziesz miał czarno na białym widoczne terminy i będziesz mógł zaplanować swój czas wolny .


ZAPISUJ , JESZCZE RAZ ZAPISUJ !
________________________________________________________________________________

Nie raz pewnie , zdarzyło się wam zapomnieć o wizycie u dentysty, odwiedzinach cioci Basi czy ważnym sprawdzanie który macie już jutro (!) . Pamięć jak wiadomo czasem jest krótka i bardzo ulotna. Ale jeśli zapiszemy to wszystko, na pewno zdążymy na czas upiec dla cioci sernik i zrobić na czas wszystkie notatki .



KOLOROWE KREDKI + OBRAZKI
________________________________________________________________________________

Uwielbiacie jeśli wszystko jest kolorowe ? Ja też. Dlatego fajnym systemem jest wprowadzenie do naszego planowania, własnie kolorów. Każda ważniejsza data niech ma swój umowny kolor, który dodatkowo będzie o sobie przypominać.  Ciekawym mykiem jest też bardzo popularne jak zauważyłam wizualizacja rzeczy które mamy zrobić w najbliższym czasie. Rysunek koszyka z zakupami , czy nawet zwizualizowana lista zakupów pomoże nam bardzo szybko zapamiętać co mamy kupić. 

TELEFONY I ADRESY
_______________________________________________________________________________

Zdaje sobie sprawę z tego, że może to i niemodne i starodawne ale gwarantuje wam że bardzo przydatne . W każdym terminarzu i notesie mamy na końcu listę z alfabetem od A do Z , gdzie możemy wpisać adres i numer telefonu naszego znajomego. Świetny patent, gdy nasz telefon odmówi posłuszeństwa , lub gdy będziemy mieć nowy numer , a wszystkie numery z karty SIM nam się skasują ;) 




Post powstał, przy udziale firmy zajmującej się produkcją tematycznych terminarzy z strony TERMINARZE.PL. Taki kalendarz będzie świetnym prezentem dla kogoś kto ma hobby takie jak, wojsko, wędkarstwo, piłka nożna. Na zakup terminarzy otrzymacie ode mnie zniżkę -40% na terminarze tematyczne i -25% na terminarze wojskowe. Zapraszam na ich stronkę ;) 



A jeśli podobał Ci się mój post, zapraszam do mnie na fanpage. 


13 komentarzy :

  1. Też używam tych sposobów i zawsze wiem co mam zrobić w danej godzinie :)
    polecam!

    zapraszam do siebie, mile widziane komentarze jak i obserwacje, ponieważ blog dopiero się rozkręca :)
    peynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze planuje swój dzień naprzód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisywanie to niezawodna sprawa. ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raz wychodzi , raz nie :P
    muszę chyba wprowadzić więcej zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię planowanie, ale i tak zawsze połowa nie wychodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz idealny dla mojego chłopaka! :) kocha rybki. Dla mnie przydałoby sie coś w odcieniach czerwieni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem świetnie zorganizowaną osóbką. Takie pomoce jak te, które zaproponowałaś są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam jakiegoś fajnego terminarza także zajrzę na tą stronę;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Sama dużo planuję i dobrze mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog będzie bardziej profesjonalny, jeśli zadbasz o poprawną interpunkcję. Odzywam się, bo to koli w oczy już od dłuższego czasu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo nie używałam żadnych planerow czy terminarzy i... Nie wiem jak wtedy żyłam :D. Absolutnie się z tobą zgadzam, terminarze to świetna sprawa. Sprawiają, ze doba ma jakby znacznie wiecej godzin ;).
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze sobie notuję, podkreślam, zakreślam i przede wszystkim planuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)