V EDYCJA SHARE WEEk 2016

Udostępnij ten post

Internet aż huczy, można to przyrównać do takich mini blogowo-youtubowych  nagród Grammy , za największą sympatię , zasługi dla ulubionych blogerów. Bardzo fajna inicjatywa, dzięki niej możemy poznać nowe twarze a także w pewien sposób nagrodzić i podziękować naszym ulubieńcom.


Moja TOPOWA *3 będzie modowo-urodowa. 
*kolejność przypadkowa*


1. KOSMETYCZNA HEDONISTKA 




Blog kosmetyczny, obserwuję i czytam z uznaniem i zaciekawieniem od kilku lat. Z poczatku przyciągneły mnie tam piękne włosy Darii oraz zdjęcia które wykonuje. Cały blog, jak i wszystkie jej profile social media są prowadzone wręcz z książkowym przykładem perfekcji. Styl, jakość i treść przekazywanych przez nią materiałów jest wyjątkowa, ciekawa i przede wszystkim piękna. 




2. AIM-STYLE

Blog modowy prowadzony przez dwie fantastyczne siostry Alicję i Magdę . Wyczucie stylu, kombinacje kolorystyczne czasami po prostu zwalają z nóg. Kiedy nie wiem co założyć, co do czego pasuję , zawsze wiem gdzie zajrzeć i wiem że się nie zawiodę. Prostota, czasem wariactwo ale zawsze stylowy strzał w sam środek tarczy. Dziewczyny są przemiłe, dbają o swój wizerunek i starają się żeby ich blog był jak najbardziej doskonały. Za to należy im się uznanie i gromkie brawa ;) Mam nadzieję , że kiedyś ich blog będzie jednym z topowej 3 w Polsce. 





3. PANI EKSCELENCJA

Jak sama nazwa wskazuję, caryca mody. I to naprawdę mogę powiedzieć z czystym sumieniem. Z tą panią ,jestem najdłużej. A nasza przygoda zaczęła się od mojej fascynacji stylem tzw street wear. Przemierzając zakątki Internetu, trafiłam na nią,  czerwono-rudą ikonę tego czego szukałam. Świetny styl, ale także styl bycia. Zauważyłam to szczególnie obserwując jej snapchat. Naprawdę nie widać tu specjalnego wywyższania się, cudowania i innych dziwnych rzeczy których nie lubię.
Od Kasi, bo tak właśnie ma na imię i z jej bloga , można wyciągnąć naprawdę wiele. Ale najważniejsze jest to by by sobą i trzymać się wyznaczonego przez siebie stylu a nie być kopią kogoś innego. Za to wielki szacunek i własnie ta nominacja do Share Week. 






A jakie są wasze typy, w tegorocznej edycji Share Weeka ? 




3 komentarze :

  1. Myślę, że owe blog i ich właścicielki mogą znaleźć się dość wysoko w rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszytskie obserwuje i regularnie zagladam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z podanych blogów czytam tylko Panią Ekscelencję i jest super :D. Zaraz sobie poklikam w dwa pozostałe, które polecasz :).
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)