Wielkanocne stylizacje | Jedna koszula na 3 sposoby

Udostępnij ten post


Z racji tego, że zbliżają się Święta Wielkanocne, a dawno nie było u mnie żadnych stylizacji to postanowiłam akurat zrobić taki post. Tym razem w roli głównej występuje moja ulubiona szara , elegancka koszula.

Koszula to taki must have w każdej szafie, ale nie zawsze trzeba ją łączyć tylko z eleganckimi ciuchami. Świetnie sprawdzi się też do trampek i jeansów, ja jednak przygotowałam wersję na Wielkanoc, więc musiało być nieco bardziej elegancko. Mam nadzieje, tylko że przez ten tydzień pogoda się nieco poprawi, i nie będziemy musieli wychodzić w zimowych płaszczach i kozakach. 



A ja przy okazji chciałabym życzyć Wam Kochani, aby te święta wielkanocne wniosły do Waszych serc wiosenną radość i świeżość, pogodę ducha , spokój,ciepło i nadzieję .
Buziaki, Paulina ♥













17 komentarzy :

  1. Piękna pierwsza spódnica <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w każdej wersji!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza spódniczka jest po prostu boska !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie stylizacje są super;)

    fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje świetne, a spódnica z pierwszego zdjęcia - cudo kolor!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza spódnica i pierwszy set absolutnie podbił moje serce :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. ta 1 spodniczka jest prze cudna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje ładna, ale najbardziej podobasz mi się w tej 3! :)

    Również życzę spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza spódnica jest bardzo ładna, absolutnie w moim stylu ;). Jednak ta koszula najlepiej się prezentuje w trzecim wariancie. Tym bardziej, że jesteś strasznie zgrabna, pozazdrościć;)
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Do obu przedstawionych spódnic preferujesz rajstopy czy ponczoszki? Jaki kolor i grubość? Z góry dzięki za radę. Również zdrowych i wesołych. ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza spódnica ma styl, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza i druga w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja idealna, chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)