CZY ISTNIEJE IDEALNY STYL ? | STREET WEAR STYLE

Udostępnij ten post


Czy idealny styl istnieje ? Nikt nie ma przecież jednego "rodzaju" ubioru w którym czuje się idealnie, wciąż zmieniamy, wciąż poszukujemy czegoś nowego, czegoś w czym będziemy się czuć właśnie idealnie . Czym jest idealny styl ? To coś, w czym czujemy się czujemy się w 100 % sobą, nie udajemy nikogo. 




Zacznijmy od tego czym właściwie jest ten street style
 i z czym to się je . 




Streetwear jest charakterystyczny styl mody ulicznej . Powstały w Kaliforni , obejmował skejterów, surferów, który rozwinął się i obejmuje elementy mody hip hopowej, japoński street fashion, oraz nowoczesną modę haute couture.

"Streetwear to nie tylko moda młodzieżowa ale dla każdego pokolenia. Jest wygodna i elegancka, a poza tym ma w sobie dawkę pewnego luzu pomieszanego z wysublimowaniem. Ubierając się w ten sposób będziemy pewni, iż jesteśmy sobą i reprezentujemy swoje własne poglądy, a nie to, co proponują wielkie domy modowe czy wydawnictwa związane z przemysłem odzieżowym"

źródło google grafika

A jaki jest mój "idealny styl" ?
Ja swojego stylu szukałam już długo, chociaż w pewnym sensie jest to trochę powrót do przeszłości ale ciągle w fazie rozwoju. Jako nastolatka śmigałam w bluzach, "skejtach", tak było mi najwygodniej. Później chciałam trochę zmienić swój styl, na coś bardziej kobiecego, dojrzałego. Ale jednak coś co najbardziej mi się podoba , coś w czym czuje się swobodnie ciągle mnie przyciągało - street style.
Bluzy, full capy, sportowe buty. Uwielbiam ♥


źródło : google grafika

Ale kto powiedział, że taki styl ubierania się nie może być seksowny i kobiecy ? Czasami jest nawet bardziej niż nie jedna mini i szpilki. Choć nie zaprzeczam, że noszę też inne ubrania bo lubię założyć zwiewną sukienkę, spódniczkę, szpilki, ale na co dzień preferuje wygodny, luźny sportowy styl.

W Polsce czy za granicą działa wiele sklepów które oferują typową ofertę dla tego stylu . Na przykład Urban City, FlyHigh, Local Heroes , Stussy, Mar.ska, MISBHV czy wiele wiele innych. 

źródło : google grafika

Najczęściej szukam inspiracji na blogach,czy profilach na instagramie. 
Moje ulubione i najczęściej oglądane to MALINA , DEYNN ( ale z początków jej blogowania ) oraz wspominana przeze mnie post wcześniej PANI EKSCELENCJA


źródło : instagram.com @paniekscelencja  @malinastreetwear


A jak to jest u was ? Lubicie street wear , czy wolicie inne klimaty ? 

3 komentarze :

  1. Ja wolę jednak inne klimaty :)

    ___________________________________________________________
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiada mi styl street wear :) szczególnie bluzy i butki, przede wszystkim jest wygodny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post idealny ;D Też wole street wear. Zapraszam do mnie również blog o tematyce street wearowej

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)