MOHITO COMIC SHIRT

Udostępnij ten post

Wracam do was w starym stylu z początków bloga ze stylizacją , oraz z moich nabytkiem i jednocześnie ulubieńcem jeśli chodzi o ciuchy, jakie kupiłam w ostatnim czasie. Koszula zakupiona w Mohito, dzięki mojej kochanej koleżance , prezentuje się świetnie  i pasuję wręcz do wszystkiego. Do jeansu, do spódniczki, na sportowo, na elegancko. Można ją zestawić na milion różnych sposobów i zawsze będzie wyglądać świetnie.

Ja zestawiłam ją z jasnymi jeansami, oraz beżowymi butami na wysokim słupku. Całość wygodna, casualowa, a gdyby założyć marynarkę i spodnie w kolorze butów - sztosik ! ;)

Ta stylizacja została wykonana w domu, ale na kolejne już mam pomysły i wykonanie odbędzie się już w terenie ;) 
Buziaki, Paulina ♥



KOSZULA - MOHITO  SPODNIE -BERSHKA   BUTY- TALLY WEIJL











Jeśli podobał Ci się ten post, zostaw po sobie komentarz lub polub moją stronę na Facebooku,
Ciebie to nic nie kosztuje, a dla mnie to znak że jesteście tu ze mną i motywacja by tworzyć dla was kolejne posty . 



15 komentarzy :

  1. Świetna jest ta koszula, w ogóle te ubrania w stylu popart w Mohito wygrywają wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kolorowe koszule i sama głównie kupuję je w mohito ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula :)) Mojemu synkowi napewno by się taka spodobała :))

    kobietynaobcasach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje:)

    Śliczna koszula! A buty to już wgl miazga! Są wygodne? :)

    Pozdrawiam
    ~ kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka genialna ta koszula! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadła mi w oko ta koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula mega, ostatnio ją widziałam i zastanawiałam się czy nie kupić. :P Ale powstrzymałam się, ponieważ szukałam czegoś innego. Teraz trochę żałuję, że jednak się nie skusiłam. :D
    __________
    www.siidon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że koszula jest bardzo ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszula! Ma bardzo ciekawy print ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, choć jak dla mnie - nie te buty. Burzą całość, a przecież nie o to chodzi. Podejrzewam, że robi to ich kolor, który nie komponuje się z całością. Owszem, jest delikatny, ciałowy, ale w dalszym ciągu gryzie się z bluzką i spodniami.
    Pozdrawiam!
    http://midnight-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tej koszuli, pasuje Ci! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula bardzo oryginalna! Pozdrawiam z Infraline :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie. Będę wdzięczna za każdą opinię i komentarz. ;)